Ovdje pročitajte odgovore na najčešća pitanja vezano za oglašavanje na Googleu, a ako niste pronašli odgovor za ono što Vas zanima pošaljite mi poruku!
SADRŽAJ:
Da li za Google Ads moram imati web stranicu?
Kako se reklamirati na Google tražilici? Kako se oglašavati na Googleu?
Kako postaviti oglas na Google? Kako napraviti Google oglas?
Kako se plaćaju oglasi na Googleu?
Kako postaviti oglas na Google besplatno?
Da li su Google Ads i Google AdWords isto?
Kako biti prvi na Googleu?
Kako reklamirati usluge?
Imam web shop. Da li mi možete napraviti Google oglase?
Želim oglašavanje na Googleu za moje usluge. Da li mi možete napraviti Google oglas?
Da li uz Google oglašavanje radite i društvene mreže?
Vidim da nudite i tečaj 1-na-1 za Google Ads. Da li je brži tečaj ili da odradite sve kompletno?
Za Google Ads nije obavezno imati vlastitu web stranicu, ali je preporučljivo. Možete imati oglas koji vodi na Facebook stranicu, na Google Business profil, na stranicu ili profil koju imate na nekoj platformi. Međutim, u slučaju kad oglas vodi na stranicu koja nije Vaša vlastita, nećete moći optimizirati oglase i web stranicu za bolje rezultate. Vaš cilj je da ne dobijete samo klikove, već želite upite i pozive (tzv. konverzije). Kad imate vlastite web stranice možete bolje pratiti što posjetitelji na njoj rade i zatim možete prilagoditi sadržaj web stranice da odgovara oglasima. I tada ćete s oglasima moći bolje ostvariti željene ciljeve.
ZAKLJUČAK: Možete raditi Google Ads bez web stranice, ali to ne preporučam. Za svoje klijente radim Google Ads samo kad postoji kvalitetna web stranica.
Na Google tražilici se možete reklamirati, odnosno oglašavati, pomoću kvalitetne web stranice i oglasa. Tri su načina: plaćeni oglasi (Google Search Ads), poboljšanje pozicije web stranica među neplaćenim rezultatima pretraživanja (SEO optimizacija) i prikaz tvrtke na Google karti (Google Business). Plaćene oglase, tzv. Google Search Ads, možete izraditi sami putem Google Ads platforme ili angažirajte stručnjaka koji će to odraditi za Vas.
Osnovni koraci za izradu oglasa na Googleu su: izradite Google Ads račun, posložite glavne postavke računa, izradite kampanju na način da odaberete ključne riječi, izradite oglase i proširenja oglasa, postavite budžet i licitaciju. Nakon što pokrenete kampanju, važno je da pratite rezultate i optimizirate kampanju za bolje rezultate. Ako niste sigurni kako započeti i kako najbolje iskoristiti Google Ads, potražite mentora i educirajte se kod stručnjaka za Google Ads. Ili povjerite taj posao stručnjaku koji već ima dokazane rezultate za vrstu proizvoda i usluga koje želite oglašavati.
Oglasi na Google tražilici se naplaćuju po kliku. Kad netko klikne na Vaš oglas, cijena klika se oduzima iz Vašeg budžeta za oglašavanje. Za kampanju trebate postaviti dnevni budžet, a Google će Vaš oglas prikazivati dok ne potroši dnevni budžet. Neke dane će potrošiti više, a neke manje, ali kroz 30 dana neće potrošiti više od 30 x dnevni budžet. Plaćanje oglasa na Googleu radite pomoću kreditne kartice. Jedna od velikih prednosti Google oglašavanje je što se troškovi mogu pratiti u stvarnom vremenu i kontrolirati koliko će se potrošiti na oglase.
Na Google tražilici možete besplatno izraditi prikaz tvrtke na Google karti, tzv. Google Business profil. Profil tvrtke možete optimizirati i na njemu objavljivati novosti tvrtke te tako ostvariti dodatnu vidljivost. Druga opcija je optimizirati web stranice kako bi se prikazale na višoj poziciji u rezultatima pretraživanja ljudima koji traže Vaše usluge, za to trebate raditi optimizaciju za tražilite, tzv. SEO Search Engine Optimization. Oglasi se prikazuju u rezultatima pretraživanja i vode na web stranice pojedinih usluga, tzv. Google Ads, se plaćaju po kliku i nisu besplatni.
Da, Google Ads i Google AdWords je ista platforma za oglašavanje. Google je 2018. godine preimenovao stari naziv “Google AdWords” u novi naziv “Google Ads”. Od tada, osim novog imena, platforma ima i nove opcije za oglašavanje, bolje alate za upravljanje kampanjama i napredne mogućnosti za oglašivače.
Biti prvi na Googleu znači postići visok rang među rezultatima pretraživanja, na vrhu prvih rezultata u Google tražilici. To se može postići na sljedeće načine: plaćeno oglašavanje (Google Ads), optimizacija za tražilice (SEO), kvalitetan sadržaj (relevantan i koristan sadržaj koji odgovara na konkretnu potrebu), lokalno ciljanje, brzina i mobilna optimizacija. Biti prvi na Googleu nije jednostavno, jer ovisi o konkurenciji, ključnim riječima i algoritmu po kojem radi Google tražilica. Uz plaćeno oglašavanje i kvalitetan sadržaj na web stranicama možete povećati šanse za bolju poziciju na Googleu. Više o tome možete pročitati u ovom članku: Kako biti prvi na Googleu.
Reklamiranje usluga zahtjeva privlačenje potencijalnih klijenata i isticanje vrijednosti koju usluge imaju za njih. Ovo su koraci kroz koje možete reklamirati usluge: definirajte tko je Vaš idealni klijent, odredite koje su najveće vrijednosti i glavna prednost u odnosu na konkurenciju, izradite kvalitetnu web stranicu, napravite ciljano oglašavanje na Googleu i drugim platformama, potaknite zadovoljne klijente da ostave recenzije, povežite se s drugim poduzetnicima da proširite mrežu klijenata, ponudite akciju ili ograničenu ponudu da potaknete potencijalne klijente da isprobaju Vaše usluge. Kombinirajte i testirajte ove strategije da vidite što najbolje funkcionira za Vaše usluge. Više savjeta pročitajte ovdje: Kako reklamirati usluge?
Ne. Radim samo za poduzetnike koji nude usluge, a za fizičke proizvode ne radim oglašavanje. Specijalizirala sam se za marketing za usluge, u tome imam iskustva i odlične rezultate. Za oglašavanje web shopa preporučam da potražite stručnjaka koji ima iskustva i dokazane rezultate u oglašavanju baš za web shopove.
Da, uz ove preduvjete: nudite kvalitetne usluge (ne fizičke proizvode) i već ste imali zadovoljne klijente, želite poboljšati svoje web stranice i imate pristup u administraciju (pristup za WordPress ili sl.) gdje je moguće uređivati sadržaj web stranica, želite oglase i dorade na web stranicama povjeriti stručnjaku (meni :)) i želite rast poslovanja. Više o mojoj usluzi Google Ads 3u1 pročitajte ovdje: Google oglašavanje.
Ne. Radim isključivo Google oglašavanje. Društvene mreže ne radim.
Za tečaj 1-na-1 je obično potrebno 3-5 mjeseci s edukacijama 2-4h tjedno. Ta opcija je bolja kad želite sami naučiti raditi Google oglase i redovito se usavršavati u tom području. Imajte na umu da izrada i vođenje Google Ads kampanje zahtjeva puno znanja i kontinuiranu edukaciju. To nije nešto što ćete moći raditi usput. 🙂 Za brze rezultate je ipak bolje da prepustite sve stručnjaku, u tom slučaju mogu za Vas izraditi novu kampanju i raditi mjesečno upravljanje kampanjom. A ako niste sigurni koja opcija bi Vam više odgovarala i imate dodatna pitanja, predlažem da prvo rezervirate termin za savjetovanje.
Više o tečaju 1-na-1 i konzultacijama za Google Ads pročitajte ovdje: Google Ads tečaj 1-na-1 i konzultacije.
Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje? Pošaljite mi poruku i javit ću Vam se u najkraćem roku! 🙂