Reklamiranje na Googleu – 5 glavnih pitanja

Reklamiranje na Googleu – 5 glavnih pitanja

Reklamiranje na Googleu – 5 glavnih pitanja

Reklamiranje na Googleu je danas jedan od najisplativijih oblika oglašavanja. No iako možete vrlo lako započeti reklamiranje s oglasima na Google Ads, isto tako možete vrlo lako svoj budžet potrošiti uzalud.

Da ne biste svoj novac bacili u vjetar, pripremite odgovore na ovih 5 pitanja kako bi vam reklamiranje na Googleu donijelo izvrsne rezultate!

 

1. Tko je vaš idealni kupac?

Prvo i osnovno, nemojte ciljati sve i svakoga. Reklamiranje na Googleu služi za ciljano oglašavanje, stoga trebate ciljati točno određene potencijalne kupce.

Ako nudite servis laptopa u Puli onda ne ciljate one koji guglaju laptope po cijeloj Hrvatskoj, već je vaš idealni kupac onaj tko gugla “servis laptopa u Puli”.

Nemojte trošiti svoj novac na one koji će možda nekad zatrebati vašu uslugu ili možda mislite da trebate nagovoriti što više ljudi da kupe to što nudite.

Uložite svoj novac da vas pronađu oni koji baš sad trebaju to što nudite.

Da biste ostvarili odlične rezultate, prije nego uopće započnete oglašavanje na Google tražilici morate znati tko je vaš idealni kupac. To je osoba koja treba to što nudite, aktivno traži i ima namjeru da kupi to što želi.

 

2. Tko NIJE vaš idealni kupac?

Jednom kad znate tko je vaš idealni kupac, sljedeće je da razmislite tko nije vaš idealni kupac. Oglašivačka kampanja mora biti precizno posložena na način da ne trošite na one koji nisu vaši idealni kupci.

Imajte na umu da ima onih koji žele to što nudite i upravo njih želite ‘upecati’. Svoj novac usmjerite samo na one koji su u aktivnoj potrazi za tim što nudite, jer to su ljudi koji će vam reći: “Baš sam sretan da sam vas našao!”

Što bolje izbjegavate one koji nisu vaši potencijalni kupci, tim ćete bolje uloviti one koji jesu.

 

3. Da li vaša web stranica nudi to što vaš idealni kupac traži?

Ako želite reklamirati dostavu cvijeća u Koprivnici nije dovoljno da pišete o cvijeću ili da nudite dostavu cvijeća bilo gdje. Kada netko gugla “dostava cvijeća Koprivnica” on želi da mu oglas ponudi “Dostava cvijeća u Koprivnici” i kad klikne na oglas želi doći na web stranicu koja jasno kaže da tu može dobiti dostavu cvijeća u Koprivnici.

Ako nemate ciljano pripremljenu podstranicu za ono što želite reklamirati obavezno prvo doradite svoje web stranice.

Poboljšanje web stranica prema onome što vaš idealni kupac traži (tzv. optimizacija weba za tražilice) će vam donijeti veću vidljivost u Google tražilici. A to znači da će vaše web stranice doći u prave ruke!

 

4. Zašto da kupac odabere vas?

Imajte na umu da kupac istražuje opcije i na tom putu će osim vaših web stranica pregledati i web stranice drugih ponuđača. Možda traži jeftinije, bliže, ljepše, ovisno o kriteriju koji je važan za njegovu odluku.

Dajte mu razlog zašto da odabere vas, a ne vašu konkurenciju.

Nemojte napisati da ste i najjeftiniji i najbrži i najkvalitetniji i naj-ovo i naj-ono. Budite drugačiji po onome što vas zaista čini drugačijima od drugih. To treba biti kriterij koji je važan (i presudan) vašim idealnim kupcima.

Razmislite zbog čega su vaši dosadašnji kupci bili zadovoljni i sretni pa istaknite svoju konkurentsku prednost. Dajte kupcu razlog zašto da odabere vas, jer kupovinu će izvršiti tek kad ima uvjerljiv argument koji mu garantira da je donio najbolju odluku.

 

5. Što želite da potencijalni kupac napravi?

Jednom kad potencijalni kupac pročita sve što mu imate za reći želite da napravi neku konkretnu akciju, jel tako? Želite da vam pošalje poruku, da vas nazove, obavi kupovinu, ili da napravi neku drugu akciju.

Ako u vašem poslu kupci više vole nazvati na telefon, istaknite broj telefona. Ako znate da potencijalni klijenti vole poslati pismenu poruku, stavite obrazac za slanje poruke. O kojoj god akciji da se radi mora biti jako istaknuta da biste potaknuli kupca da napravi taj sljedeći korak.

Olakšajte kupcu da brzo i jednostavno napravi konkretnu akciju.

Osim što kupac želi dobiti ono što mu treba, isto tako vi želite dobiti kupca. I zato nije dovoljno da potencijalni kupci samo čitaju vaše web stranice, već želite da vam se obrate. Želite da vas kontaktiraju i da ostvarite prodaju.

Upravo po broju ostvarenih akcija znat ćete da li oglasi odrađuju svoj posao odnosno da li za svoj novac dobivate željene rezultate.

 

Reklamiranje na Googleu mora biti ciljano!

Eto, ovo je 5 glavnih stvari koje morate odrediti da bi vaše reklamiranje na Google tražilici bilo uspješno.

Budite precizni i konkretni.

Što točnije znate koga ciljate, to će oglašivačka kampanja biti preciznija pa će potencijalni kupci prepoznati da ste pravo mjesto za ono što im treba. Imajte na umu idealnog kupca te se pobrinite da u oglasima i na web stranici kažete ono što kupac želi čuti i na temelju čega će odlučiti da vam se javi.

Uz ciljano reklamiranje na Googleu neka vas pronađu vaši idealni klijenti!

 

 

Nikolina Tomašković

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak i vlasnica obrta Expertiva. 

Zanima vas reklamiranje na Googleu? Pišite mi na: nikolina.tomaskovic@expertiva.hr