Kako biti prvi na Googleu: Google optimizacija i oglasi

Kako biti prvi na Googleu: Google optimizacija i oglasi

Kako biti prvi na Googleu: Google optimizacija i oglasi

Da biste bili prvi na Googleu morate imati kvalitetan sadržaj na web stranicama koji odgovara potrebama vaših idealnih klijenata. A zatim se trebate pobrinuti da stranice budu vidljive na Googleu u trenutku kad vaši potencijalni klijenti / kupci / korisnici guglaju pojmove pretraživanja za koje ste pripremili relevantan sadržaj.

Najbolji način da to postignete je kroz ciljano oglašavanje na Googleu koje obuhvaća sljedeće: optimizacija web stranica i Google oglasi.

Krenimo redom…

 

Što je optimizacija za Google i kako se radi?

Optimizacija za Google obuhvaća izradu kvalitetnog sadržaja prema onome što traže vaši idealni klijenti. Kao što sam ja napisala ovaj tekst pod naslovom “Kako biti prvi na Googleu” jer to je ono što vas zanima pa ste dobili moju stranicu na Googleu (ako ste guglali, osim ako ste došli nekim drugim putem).

Optimizacija web stranica za tražilice, Expertiva Varaždin

Web stranice moraju biti napravljene kvalitetno, bez grešaka i imati responzivan dizajn za prilagođen prikaz na mobilnim uređajima.

Podstranice moraju biti strukturirane prema pojedinim uslugama, proizvodima, problemima ili pitanjima koja potencijalni klijenti traže. Sadržaj mora dati korisnu informaciju koja ima značajnu vrijednost za onoga tko će to čitati. A da bi tekst bilo lakše pratiti i shvatiti o čemu se radi, uz njega neka budu odgovarajuće slike.

No, optimizacija za Google nije posao koji se odradi jednom i gotovo.

Potrebno je redovito pratiti analitiku te raditi poboljšanja postojećeg sadržaja i stvarati novi optimizirani sadržaj. Vaši potencijalni klijenti (kupci, korisnici) će s vremenom imati neke nove potrebe, tražit će nove usluge i proizvode, imat će nove probleme i postavljati nova pitanja.

Optimizacija podrazumijeva da pratite potrebe potencijalnih klijenata i na njih odgovarate relevantnim sadržajem na web stranici. Kad se optimizacija web stranica radi redovito, Google će ih s vremenom lansirati na višu poziciju.

 

Oglasi na Googleu – kako oni mogu pomoći?

google oglašavanje

Optimizacija za Google je spora te često zahtjeva i do nekoliko mjeseci da se vide rezultati. U takvim slučajevima je potrebno malo “pogurati” vidljivost web stranica. To možete napraviti sa Google oglasima.

Google oglasi (Google Ads) su plaćeni oglasi koji se prikazuju za ciljane pojmove pretraživanja. Npr. ako pružate usluge fizikalne terapije u Rovinju, možete platiti oglas koji će se prikazivati kad netko u Google tražilici pretražuje “fizikalna terapija rovinj”.

Google oglašavanje se plaća po kliku što znači da plaćate samo kad netko klikne na oglas i dođe na vaše web stranice.

Ovdje je važno napomenuti da je potrebno stručno vođenje Google kampanje kako ne biste trošili svoje novce uzalud. Tek uz stručno Google oglašavanje vaši oglasi će biti vidljivi na prvoj stranici Googlea, i to pravoj publici u pravom trenutku.

 

Prikaz tvrtke na Google karti

prvi na Google karti

Za neke djelatnosti je važno biti prisutan na Google karti. Ako nudite proizvode ili usluge za koju kupci dolaze u vaš fizički prostor ili vi u njihov, tada obavezno napravite prikaz tvrtke na Google karti.

Za trgovine, salone, usluge popravka i slično, kupci guglaju tko im je najbliže i odabrat će onoga koga pronađu putem Google karte.

Prikaz na Google karti možete napraviti sami pomoću besplatne usluge Google My Business ili možete angažirati stručnjaka da odradi umjesto vas.

Kad za svoje klijente kreiram prikaz njihove tvrtke na Google karti, vodim računa o svim potrebnim detaljima. Naziv tvrtke, kontakt podaci, odgovarajuće slike, opis i drugi detalji, sve je to važno da bi tvrtka u konačnici bila vidljiva ciljnoj publici.

Sve to naravno treba biti usklađeno sa podacima koji se nalaze na web stranici i s informacijama koje nudite u oglasima. Prema potrebi je tijekom vremena potrebno ažurirati informacije i dalje optimizirati za ciljnu publiku.

 

Zašto je važno biti prvi na Googleu?

Ljudi svakodnevno traže rješenja za svoje probleme i guglaju što im treba.

Kad netko treba zubara, popravak bicikla ili neku drugu uslugu ili proizvod, ne traži to iz dosade nego zato što mu to treba i spreman je to platiti. Potražit će što treba putem Googlea i otvoriti prvo što vidi u rezultatima pretraživanja.

Kako biti prvi na Googleu

Nedavno mi se jedna klijentica pohvalila da joj često putem Google oglasa dolaze novi klijenti koji joj kažu: “Nazvali smo vas jer ste prvi na Googleu.” Meni je to potvrda da odlično radim svoj posao, moja klijentica je zadovoljna jer joj dolaze novi klijenti, a njeni klijenti su sretni jer nađu što traže. Win-win situacija za sve! 🙂

Za razliku od oglasa koji se prikazuju na društvenim mrežama i drugim kanalima, Google je najbrži put do onih koji žele to što nudite. Zato se itekako isplati pronaći pravu kombinaciju da dođete na prvu stranicu Googlea.

Ovdje bih samo htjela da imate realna očekivanja. Naime, morate biti svjesni da nije moguće da budete uvijek prvi na Google tražilici. Pozicija web stranica na Googleu (tzv. ranking) ovisi o puno faktora.

Ipak, uz optimizaciju web stranica i Google oglašavanje možete biti vidljivi na prvoj stranici Googlea za ciljane pojmove pretraživanja. Na taj način ćete olakšati onima koji trebaju to što nudite da dođu na vaše web stranice.

 

Zašto su Google optimizacija i oglasi najbolja kombinacija?

Uvjeti u kojima poslujete nisu fiksni i nepromjenjivi. Vaša konkurencija provodi vlastite marketinške aktivnosti, uređuju svoje web stranice i oglašavaju se na internetu. S druge strane, vaši potencijalni klijenti stalno imaju nove potrebe i traže tko im može pomoći.

Da bi vidljivost na Googleu imala smisla, morate biti u toku s tržištem i nuditi rješenja za probleme vaših potencijalnih klijenata.

Način na koji radim Google optimizaciju i oglase za svoje klijente je da sve aktivnosti vodim da ostvaruju željene ciljeve. Kad se Google optimizacija radi redovito, web stranice imaju kvalitetan sadržaj i omogućavaju posjetiteljima da nađu što traže. Google oglasi zatim isporučuju web stranice u prave ruke i često poboljšavaju organsku vidljivost web stranica. Iz analitike vidimo nove prilike pa prema tome, u dogovoru s klijentom, radim daljnja poboljšanja web stranica i nove bolje oglase.

Ovakva sinergija optimizacije web stranica i oglasa omogućava uspješno oglašavanje koje donosi rezultate.

Svojim klijentima redovito predlažem što možemo napraviti još bolje. Jako mi je drago što svi oni kažu da im puno znači takva proaktivna suradnja. Kako sam uz kombinaciju Google optimizacije i oglasa ostvarila odlične rezultate, uvjerite se na primjerima mojih zadovoljnih klijenata: Moje reference.

 

Budite vidljivi na Googleu vašim idealnim klijentima!

Eto, nadam se da sam vam pojasnila da je moguće, uz određena znanja i razumna ulaganja, biti vidljiv na Googleu. Biti prvi na Googleu ne znači iskakati iz ekrana i gnjaviti ljude s napornim oglasima koji ih prate gdje god da krenuli. Biti prvi na Google znači davati korisnu informaciju u ruke onih kojima možete pomoći.

Upravo sada vaši potencijalni klijenti putem Google tražilice traže to što nudite. Ako vas neće pronaći na prvoj stranici Googlea, gotovo sigurno će otići konkurenciji. Pobrinite se da dobe informaciju o tome kako im upravo vi možete pomoći.

Napravite ciljano oglašavanje na Googleu i neka vas pronađu oni koji će biti sretni kad dođu do vas!

 

 

Nikolina Tomašković

Autor: Nikolina Tomašković, vlasnica obrta Expertiva. Svojim klijentima pomaže da kroz ciljano oglašavanje na Googleu povećaju posjećenost svojih web stranica i uspješno služe svojim idealnim klijentima.

Želite biti prvi na Googleu? Pošaljite mi poruku!