Oglašavanje na internetu - gdje, kako i što je najbolje?

Oglašavanje na internetu – gdje, kako i što je najbolje?

Oglašavanje na internetu – gdje, kako i što je najbolje?

Oglašavanje na internetu – gdje, kako i što je najbolje?

Oglašavanje na internetu je odličan način da povećate posjećenost svojih web stranica, dođete do novih kupaca i klijenata te ostvarite veći uspjeh.

Postoji više oblika oglašavanja na internetu od kojih svaki ima specifične mogućnosti i određene prednosti. U nastavku saznajte gdje i kako oglašavati na internetu te koji oblik oglašavanja je najbolji!

 

Gdje i kako se oglašavati na internetu?

Jedan od najboljih načina da do vas dođu oni koji žele to što nudite je optimizacija za tražilice (SEO). Riječ je o poboljšanjima web stranice koja donose veću vidljivost u Google tražilici. Obuhvaća izradu kvalitetnog sadržaja i tehnička poboljšanja što će omogućiti da na vaše web stranice dođu oni ljudi koje zanima baš to što nudite. Optimizacija za tražilice zahtjeva stručno znanje pa vam za taj posao treba stručnjak za optimizaciju weba za tražilice.

Ciljano oglašavanje na internetu

Oblik oglašavanja na internetu koji je vrlo učinkovit je oglašavanje na Google tražilici. To je ciljano oglašavanje čiji rezultat je da budete prvi na Googleu, a plaća se po kliku. Iako oglase možete izraditi sami putem Google Ads, da ne biste potrošili svoj novac uzalud bolje da angažirate stručnjaka za Google oglase. Prije nego počnete oglašavanje na Googleu svakako pročitajte ovaj članak: Ne plaćajte reklamiranje na Googleu prije nego znate ovih 5 stvari.

Oglašavanje na internetskim portalima je oblik oglašavanja gdje se oglasi prikazuju ciljanoj publici dok gledaju vijesti i zanimljivosti na portalima na internetu. Oglasi sadrže sliku i tekst, a plaćate tek kad netko klikne na oglas i dođe na vaše web stranice. I ove oglase možete sami pokrenuti putem Google Ads, ali za konkretne rezultate će vam ipak biti potrebna stručna pomoć.

Jedan od često korištenih oblika oglašavanja na internetu su oglasi na društvenim mrežama. Oglase možete lako pokrenuti na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama. Možete ciljati ljude određene starosti, spola, na određenoj lokaciji, one koji imaju specifične interese, te postoje razni drugi kriteriji pomoću kojih određujete kome želite da se vaši oglasi prikazuju. Oglase na društvenim mrežama možete sami izraditi pa ukoliko ne bude rezultata potražite stručnjaka.

Slanje newslettera je oblik oglašavanja gdje vaše novosti i koristan sadržaj šaljete u email poruci onima koji su se prijavili za primanje vašeg newslettera. Redovito slanje newslettera je odličan način da gradite vjernu publiku i jačate prepoznatljivost na tržištu.

 

7 razloga zašto je oglašavanje na internetu bolje od drugih oblika oglašavanja

Svaki oblik oglašavanja na internetu ima specifične mogućnosti i prednosti. No svi oni imaju zajedničke prednosti zbog kojih je oglašavanje na internetu bolje od drugih oblika oglašavanja:

  • MJERLJIVOST – kod oglašavanja na internetu dobivate mjerljive rezultate pa vam konkretne brojke pokazuju što ste točno postigli vašim oglasima.
  • CILJANO OGLAŠAVANJE – odlične mogućnosti za ciljanje omogućavaju da vaša promotivna poruka dođe u ruke određene publike.
  • NIŽI TROŠKOVI – u usporedbi s drugim oblicima oglašavanja, oglasi na internetu imaju znatno nižu cijenu.
  • KONKRETNA AKCIJA – putem oglasa na internetu potencijalni kupci i klijenti dolaze na vaše web stranice gdje će vam poslati upit, izvršiti kupovinu ili obaviti neku drugu željenu akciju.
  • ŠIROKI DOSEG – putem interneta možete doći do publike koja se nalazi bilo gdje u svijetu, u bilo koje doba dana, sve dane u tjednu.
  • BRZINA – u internet svijetu je sve ubrzano pa vaše ideje i najnovije akcije možete brzo provesti u djelo te u bilo kojem trenutku mijenjati prema potrebi.
  • PRILIKE ZA POBOLJŠANJA – kroz oglase na internetu možete dobiti korisne informacije o vašim potencijalnim klijentima i konkurenciji. Konkretni podaci vam otkrivaju kako da poboljšate svoje marketinške aktivnosti i ostvarite veći uspjeh.

 

Koji oblik oglašavanja na internetu je najbolji?

Svaki oblik oglašavanja na internetu ima specifične mogućnosti koje se mogu iskoristiti da ostvarite određene ciljeve. S jedne strane, morate znati što želite postići. A s druge strane, trebate poznavati mogućnosti koje nudi pojedini oblik oglašavanja.

Ukoliko nudite nešto što ljudi guglaju, tada je za vas najbolje da napravite optimizaciju weba za tražilice i oglase na Googleu. Ako želite doći do široke publike to možete ostvariti kroz oglase na internetskim portalima. Za proizvode i usluge koji se prodaju zbog svog izgleda možete napraviti uspješno oglašavanje putem društvenih mreža.

Najbolji oblik oglašavanja na internetu je onaj kojim dolazite do vaših idealnih kupaca (klijenata, korisnika…). Trebate im dati promotivnu poruku u obliku koji je važan za njihovu odluku o kupovini, te omogućite da lako naprave željenu akciju.

 

Autor: Nikolina Tomašković

 

SAZNAJTE VIŠE:

Koliko košta oglašavanje na Google tražilici?

5 razloga zašto trebate koristiti oglašavanje putem interneta

Još nemate marketing na internetu? Evo od kuda početi!

 

 

VAŠ IZBOR U VEZI KOLAČIĆA NA OVOM WEBU
Za bolje korisničko iskustvo koristimo kolačiće za prikupljanje statističkih podataka i Vaših interesa, za poboljšanje funkcionalnosti i sadržaja weba. Prihvatom kolačića moći ćete nastaviti koristiti web, a za opis kolačića i Vaš izbor da li želite da ih prikupljamo pročitajte VIŠE INFORMACIJA. Kako brinemo o zaštiti osobnih podataka pročitajte u POLITICI PRIVATNOSTI.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close