Marketinške aktivnosti - 5 koraka kako ih poboljšati - Expertiva

Marketinške aktivnosti – 5 koraka kako ih poboljšati

Marketinške aktivnosti – 5 koraka kako ih poboljšati

Marketinške aktivnosti – 5 koraka kako ih poboljšati

Ako vam se čini da način na koji ste do sada radili marketinške aktivnosti više ne funkcionira jer je došlo neko novo doba – u pravu ste. Došlo je digitalno doba koje zahtjeva ne samo nove marketinške aktivnosti već i cijeli novi pristup marketingu.

Za svoje klijente radim ciljane marketinške aktivnosti kroz 5 koraka koji provjereno funkcioniraju u današnjem modernom svijetu. Te korake sam osmislila na temelju mog stručnog iskustva i svjetskih trendova, a ovdje ih otkrivam u nadi da će pomoći i Vama!

Iako se svakodnevno služimo internetom i digitalni svijet je postao značajan dio naših života, veliki broj poduzetnika tek otkriva što to znači za njihov marketing. Jedan takav slučaj je bio kad sam dobila novi upit u kojem je stajalo:

„Vidimo da je došlo novo doba i da moramo nešto poduzeti u vezi našeg reklamiranja.“

Riječ je o klijentu koji je do tada koristio plakate i oglase u novinama koji su im prije dovodili nove korisnike njihovih usluga. No sada se broj novih korisnika smanjio. Zaključili su da ljudi više nisu zainteresirani za njihovu ponudu i da trebaju novi način kako da nagovore ljude da koriste njihove usluge.

Međutim, ubrzo sam ustanovila da njima ne treba (samo) novi način za poticanje interesa već je nužno kreirati novi način na koji će uopće pristupiti marketingu.

U želji da moj klijent dođe do prave publike, kreirali smo njihov novi marketing kroz 5 koraka koje donosim u nastavku.

 

1. Izrada profila idealnih klijenata 

Prvi korak je bio da odredimo tko su ljudi koji trebaju njihove usluge. Izradili smo profile njihovih idealnih klijenata. Napisali smo crno-na-bijelo: tko su te osobe, kakve potrebe i interese imaju, kakve su njihove karakteristike. Opisali smo što žele i kako im usluge mog klijenta mogu pomoći ostvariti njihove ciljeve.

Na ovaj način smo na samom početku odredili kome moj klijent želi (i može) najbolje služiti i na koga ćemo usmjeriti marketinške aktivnosti.

 

2. Definiranje jedinstvene ponude

Zatim smo prošli kroz pohvale njihovih dotadašnjih najzadovoljnijih korisnika i prepoznali glavnu konkurentsku prednost koja korisnicima njihovih usluga donosi zadovoljstvo. Dogovorili smo i promotivnu akciju koja će vrijediti određeno razdoblje, a koja će biti dodatni poticaj potencijalnim klijentima.

To su bili glavni aduti koje ćemo komunicirati u novim marketinškim aktivnostima.

 

3. Izrada kvalitetnih web stranica

Nakon toga su napravljene moderne web stranice sa kvalitetnim sadržajem za pojedine profile idealnih klijenata. Web stranice su dobile zanimljiv i važan tekst u kojem su glavne informacije i najvažniji benefiti za njihove idealne klijente. Uz tekst su i slike koje prikazuju kvalitetu usluge i dokazuju ono što je obećano u tekstu.

Potencijalni klijenti na novim web stranicama sada jasno vide da je to mjesto gdje mogu riješiti svoj problem i dobiti upravo ono što žele.

 

4. Ciljano oglašavanje na internetu

U trenutku kad smo znali koga želimo dovesti na nove kvalitetne web stranice, pokrenuli smo ciljano oglašavanje na internetu.

Prikazivali smo oglase na Google tražilici (tzv. Google Ads) onima koji guglaju ciljane pojmove pretraživanja. Dodatno, oglasi na internetskim portalima su kod idealnih klijenata jačali svijest o ponudi i podsjećali na promotivnu akciju.

Kroz ciljano oglašavanje na internetu povećali smo vidljivost web stranica i broj potencijalnih novih klijenata koji su došli na web. I ono najvažnije, dobili smo lijep broj onih koji su u konačnici i kupili uslugu.

 

5. Kontinuirano poboljšanje marketinga

Kroz ciljani marketing putem interneta moj klijent je došao do svojih idealnih klijenata s kojima ostvaruje suradnju na obostrano zadovoljstvo. I to je tek početak. Sada koristimo vrijedne informacije za daljnja poboljšanja web stranica i još uspješnije nove oglase.

Prije, dok je moj klijent stavljao plakate i oglase u novine, za to vrijeme je na internetu konkurencija preusmjeravala potencijalne korisnike k sebi. No sada, marketing mog klijenta ide u korak s trendovima pa njihova ponuda dolazi direktno u ruke njihovih idealnih klijenata. Na ovaj način sada radimo sve bolji i bolji marketing.

 

Napravite uspješne marketinške aktivnosti!

Ukoliko Vaš marketing više ne donosi rezultate kao nekad, to samo pokazuje da je vrijeme da kreirate Vaš novi marketing za novo doba.

Zakoračite u svijet internet marketinga gdje vas čekaju oni koji žele i trebaju baš to što nudite! A ako na tom putu zatrebate stručnu pomoć, slobodno mi se obratite.

 

Nikolina Tomašković

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak i vlasnica obrta Expertiva. 

Želite novi marketing? Javite mi se na: nikolina.tomaskovic@expertiva.hr

 

 

Saznajte više:

 

Google ciljano oglašavanje, evo zašto ga trebate

Kako povećati vidljivost web stranica?