Često mi dolaze poduzetnici koji imaju web stranice, ali putem njih ne ostvaruju željene rezultate. Ako ste u sličnoj situaciji i osjećate da su vaše web stranice nevidljive na internetu, nastavite čitati jer ovdje ćete saznati koji su najbolji načini da povećate posjećenost Vaše web stranice!
Prije svega, trebate točnu informaciju o posjećenosti vaših web stranica. Nije dovoljno da imate osjećaj ili slijedite svoju intuiciju. Trebate stvarne podatke.
Stvarne brojke ćete saznati u analitici web stranica koja se nalazi u alatima Google Analytics i Search Console. Ako još nemate pristup tim alatima aktivirajte ih čim prije da možete pristupiti analitici.
U analitici weba možemo vidjeti kakva je posjećenost web stranica i da li su vidljive potencijalnim kupcima i klijentima. No ono što nas najviše zanima, a što također možemo iščitati iz analitike, su konkretne prilike za povećanje vidljivosti web stranica na internetu.
Ovisno o tome što analitika pokazuje moguće je povećati vidljivost weba na više načina, a evo koji su najbolji načini.
Jedan od najboljih načina kako povećati vidljivost web stranica je optimizacija za tražilice. Na vašem webu možda postoji dobar sadržaj. No ako sadržaj nije optimiziran za tražilice vaše web stranice će padati sve niže u Google tražilici gdje ih nitko ne vidi.
Ljudi svakodnevno guglaju ono što im treba.
Sasvim sigurno neki ljudi traže baš to što nudite, a da biste njima bili vidljivi morate optimizirati sadržaj. Nakon što se napravi optimizacija weba za tražilice, vaše web stranice će doći u ruke onih koji traže to što nudite.
Često web stranice imaju sadržaj koji nije dobre kvalitete i tada je prioritet poboljšati sadržaj. Dobra vijest je da ponekad već uz manja poboljšanja možemo znatno povećati posjećenost web stranice.
Potrebno je doraditi tekst prema pojmovima koje guglaju potencijalni kupci i klijenti. Zatim, tekst će ostvariti bolji učinak kad su uz njega odgovarajuće slike u dobroj kvaliteti. Uz to, važna je struktura weba koja mora biti u skladu sa potrebama publike.
Također je važno kako glasi naslov na svakoj podstranici, kako ste posložili podnaslove, kakvi su nazivi slika. I u konačnici, morate voditi potencijalne klijente do željene akcije.
Često se posjećenost web stranice može znatno povećati dodavanjem novog sadržaja. Ukoliko to što nudite niste predstavili na odgovarajući način možete dodati nove podstranice gdje ćete to napraviti.
Također možete pisati objave na blogu u kojima ćete potencijalnim klijentima objasniti kako možete riješiti njihov problem. Relevantni tekstovi pomažu ne samo da na web dođe prava publika već i da vam se jave novi kupci i klijenti.
Sadržaj mora biti relevantan za vaše idealne klijente. Zato je važno da sadržaj bude pripremljen ciljano za one koji imaju problem koji možete riješiti odnosno koji imaju potrebu koju možete zadovoljiti.
Jedan od najbržih načina za povećanje posjećenosti web stranica je oglašavanje na internetu. Oglasi na internetu će vam sigurno donijeti nove posjetitelje, jer nakon što netko klikne na vaš oglas doći će na vaš web.
Ipak, ne želite da vam dolazi bilo tko jer svaki taj klik plaćate. Zato obavezno napravite ciljano oglašavanje na način da se obratite točno određenoj publici.
Kad je u pitanju ciljano oglašavanje, za to su najbolji oglasi na Google tražilici. Na Googleu će vaše oglase vidjeti oni koji guglaju baš to što nudite. Više o tom obliku oglašavanja saznajte ovdje: oglašavanje na Google tražilici.
Osim toga, možete platiti oglašavanje na internetskim portalima. Tamo će se vašoj ciljnoj publici prikazivati oglasi sa slikom.
Za svoje klijente često kombiniram oglase na Google tražilici i oglase na internetskim portalima. Na taj način ciljamo one koji aktivno traže to što klijent nudi, a ujedno jačamo brend i prepoznatljivost na tržištu.
Društvene mreže su odličan kanal putem kojeg možete doći do ciljne publike. Kada imate kvalitetan i relevantan sadržaj na web stranicama, podijelite taj sadržaj na društvenim mrežama.
No budite oprezni. Bez obzira koje sve marketinške kanale koristili, važno je da svugdje komunicirate istu poruku. Sve marketinške aktivnosti moraju biti usklađene kako biste kroz sinergiju svih aktivnosti ostvarili željene ciljeve.
Nakon što ste poboljšali web stranice i povećali vidljivost na internetu, sada ponovo zavirite u analitiku. Pogledajte što kažu brojke: kakvi su bili rezultati i koje marketinške aktivnosti su napravile najveći pomak?
Za one aktivnosti koje nisu urodile plodom pogledajte što možete naučiti pa napravite novu strategiju za sljedeće razdoblje. A za one aktivnosti koje su ostvarile odlične rezultate također istražite što možete naučiti kako biste u narednom razdoblju dobili još bolje rezultate za vaš novac.
Eto, sada znate koji su najbolji načini da povećate prije svega vidljivost, a u konačnici i posjećenost web stranica. Pobrinite se da vaše web stranice budu vidljive vašim idealnim klijentima i neka Vam dođu oni koji trebaju baš to što nudite!
Autor: Nikolina Tomašković, vlasnica obrta Expertiva. Za svoje klijente radi optimizaciju web stranica za Google i oglašavanje na Googleu. Na taj način im pomaže povećati posjećenost web stranica tako da ih putem Googlea pronađu njihovi idealni klijenti.
Želite veću posjećenost Vaših web stranica? Pošaljite mi upit!