Kada želite nekome dozvoliti da uređuje Google Business Profile za vašu tvrtku (npr. netko vam pomaže da povećate vidljivost u tražilici ili oko izmjene podataka na Google karti), tada je potrebno da tu osobu dodate kao korisnika.
U tom slučaju slijedite korake u nastavku i naučite kako dodati novog korisnika u Google Business Profile.
Za početak se trebate prijaviti u Google Business Profile.
Ako to već dugo niste radili, potražite email u kojem ste dobili pristup i tamo ćete naći link za prijavu. Možete izguglati naziv tvrtke pa zatim odaberite da želite uređivati profil.
Ako niste sigurni da li imate taj pristup ili ste sigurni da ga nemate, tada je potrebno zatražiti pravo za uređivanje prikaza vaše tvrtke na Google karti. To možete napraviti tako da potražite svoju tvrtku na Google karti i pritisnete link “Own this business?” Za pomoć možete kontaktirati i podršku od Googlea.
Nakon što se uspješno prijavite vidjet ćete uvodni ekran s podacima vaše tvrtke.
Iz glavnog izbornika odaberite opciju Korisnici / Users.
Otvorit će se pop-up prozor za upravljanje korisnicima na kojem zatim pritisnite ikonicu korisnika uz koji je znak plusa. Otvorit će se dodatne opcije iz kojih zatim odaberite opciju za dodavanje novog korisnika / Invite new users.
Upišite email adresu novog korisnika i odaberite ulogu koju joj/mu želite dodijeliti. Ako niste sigurni koju ulogu odabrati, pojašnjenje ovlasti za sve uloge pogledajte ovdje: Google Business Profile – korisničke uloge i ovlasti.
Nakon što ste unijeli email adresu i odredili ulogu za novog korisnika, potvrdite unos pritiskom na tipku Pozovi / Invite.
I to je to! Novi korisnik će dobiti potvrdu na email i moći će pristupiti vašem Google Business Profile računu.
U ovih par koraka naučili ste kako dodati novog korisnika u Google Business Profile. Ako u bilo kojem trenutku želite promijeniti ovlasti za nekog od korisnika, možete to napraviti na gore navedenom ekranu tako da odaberete korisnika s popisa i napravite željene izmjene.
No, sad kada znate kako dodati novog korisnika nemojte pretjerati. Za prikaz na Google karti, kao i za sve druge marketinške aktivnosti, treba biti zadužena jedna ili dvije pouzdane osobe s odgovarajućim znanjem o internet marketingu. O svemu tome obavezno vodite računa redovito i s pažnjom kako bi vaš marketing mogao donositi odlične rezultate.
I evo par dodatnih savjeta za vaš ciljani marketing… Kako iskoristiti ovaj Google alat da dođete do novih klijenata saznajte u objavi Kako privući klijente uz marketinški alat Google Business Profile.
Autor: Nikolina Tomašković
Trebate pomoć oko prikaza Vaše tvrtke na Google karti i želite povećati vidljivost Vaših web stranica na Googleu? Pošaljite mi upit!