Internet oglašavanje – Oglašavanje web stranice

Internet oglašavanje – Oglašavanje web stranice

Internet oglašavanje – Oglašavanje web stranice

Radite svoj posao odlično i znate da sigurno postoje oni kojima možete služiti, ali iz nekog razloga vam ne dolaze novi klijenti? Ako osjećate da vaše web stranice nisu vidljive i da konkurencija uzima veći dio kolača, vrijeme je da napravite internet oglašavanje.

 

Što je internet oglašavanje i zašto ga trebate? 

Internet oglašavanje je vrsta oglašavanja gdje se promotivna poruka prikazuje na internetu točno određenoj publici. Obuhvaća vidljivost na internet tražilici za što je potrebna optimizacija weba za tražilice, a tu su i plaćeni oglasi na internetu.

Velika prednost internet oglašavanja je to što putem interneta možete doći direktno do vaših idealnih klijenata, kupaca, korisnika. Oglašavanje na internetu vam omogućava da svoju poruku dajete u ruke upravo onim ljudima koji trebaju to što nudite.

Imajte na umu da ljudi kojima želite služiti se svakodnevno kreću internetom, a ista ta internet tehnologija nudi odlične mogućnosti za ciljano oglašavanje. Zato vrijedi iskoristiti mogućnosti interneta da vam dođu oni koji će biti sretni kad vas pronađu.

 

Oglašavanje web stranice

Često me klijenti traže da žele oglasiti svoje web stranice. Oglasi na internetu omogućavaju upravo to. Kad netko klikne na vaš oglas doći će direktno na vaše web stranice.

No prije nego krenemo pričati o oglasima moramo pričati o web stranici.

Prije svega, važno je da imate kvalitetne web stranice. Vaše web stranice moraju pregledno prezentirati proizvode i usluge koje nudite za pojedine profile vaših idealnih klijenata. Internet oglašavanje će dovesti ljude na vaše web stranice, ali da li će ti ljudi napraviti ono što želite od njih – to ovisi o tome koliko vjeruju vašoj web stranici.

Ako još nemate web stranice ili imate neke stare koje su napravljene još u prošlom stoljeću, investirajte u izradu novih kvalitetnih web stranica. Ako pak imate web stranice s kojima niste zadovoljni, dajte ih marketinškom stručnjaku neka ih poboljša i doradi za vašu ciljanu publiku. Upravo tome služi optimizacija weba za tražilice o čemu više u nastavku.

 

Optimizacija weba za tražilice 

Optimizacija weba za tražilice obuhvaća pripremu kvalitetnog sadržaja i tehničku kvalitetu web stranica. To su elementi koje tražilica (npr. Google) prepoznaje pa pozicionira web stranice na višu poziciju.

Web stranice moraju biti napravljene kvalitetno, imati relevantan sadržaj za vašu ciljanu publiku i odgovarajuće slike koje prate ono o čemu pišete.

Osim toga, danas je jako važno da web stranice imaju moderan responzivan dizajn koji ima prilagođeni prikaz za mobilne uređaje, budući da korisnici na internetu puno češće pregledavaju web stranice putem mobitela nego sa laptopa.

Web stranice su vaša glavna destinacija na internetu kamo želite da dođu oni koji trebaju to što nudite. To mjesto mora biti oku ugodno te dati korisne i relevantne informacije. A zatim mora potaknuti na konkretnu akciju i omogućiti da služite vašim idealnim klijentima.

 

Internet oglašavanje – Google oglasi

Jedan od najboljih načina za ciljano oglašavanje na internetu su Google oglasi.

Možete platiti oglašavanje na Google tražilici i/ili oglašavanje na internetu tj. oglašavanje na internetskim portalima. Svojim klijentima uvijek preporučim onu vrstu oglašavanja pomoću koje će najbrže ostvariti željene rezultate.

Google oglasi donose velike prednosti:

  • Možete se oglašavati samo onima koje zanima to što nudite i žele to upravo sada.
  • Možete doći do određene publike preciznije nego putem bilo kojeg drugog medija.
  • Možete pokrenuti svoje oglase brzo.
  • Plaćate samo kad netko klikne na oglas i kad dođe na vašu web stranicu.
  • Sami određujete koliko mjesečno želite potrošiti.
  • Možete vidjeti koliko ljudi je vidjelo vaš oglas, koliko ih je kliknulo na oglas, koliko ljudi je napravilo željenu akciju (poziv, slanje upita… itd.) – u internet marketingu je sve transparentno i mjerljivo.

 

Budite vidljivi vašim idealnim klijentima

Da zaključimo. Ne morate boostati statuse na Facebooku, ne morate snimati videe na Instagramu, niti plaćati oglase u časopisima za koje ni ne znate da li ih itko čita. Ne trebate biti ni dosadni ni naporni. Iako vidite da drugi to tako rade, ako s tim ne rezonirate nemojte raditi ono što vam nije ugodno.

Postoje oni koji žele to što nudite, koji imaju problem za vaše rješenje, kojima možete najbolje služiti – to su vaši idealni klijenti. To su oni koji trebaju baš to što nudite i to traže na Google tražilici.

Najbolji način da budete vidljivi vašim idealnim klijentima, i to u trenutku kad traže to što nudite i spremni su to platiti, je da napravite ciljano internet oglašavanje pomoću Google oglasa.

Budite vidljivi pravim ljudima, na pravom mjestu, u pravom trenutku – to je način da služite svojim idealnim klijentima.

 

 

Nikolina Tomašković

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak i vlasnica obrta Expertiva. 

Želite internet oglašavanje? Pošaljite mi poruku!