Kako napraviti Google oglas? (7 koraka za početnike) - by Nikolina

Kako napraviti oglas na Google tražilici? (7 koraka za početnike)

Kako napraviti oglas na Google tražilici? (7 koraka za početnike)

Kako napraviti oglas na Google tražilici? (7 koraka za početnike)

Želite izraditi oglas na Google tražilici, a ne znate kako? Niste sigurni kako napraviti Google oglas koji će Vam donijeti rezultate? Na pravom ste mjestu. Ovdje ćete naučiti kako pripremiti sve potrebno za Google Ads* kampanju da napravite uspješno oglašavanje za Vaše usluge! 

* Google Ads i Google AdWords su ista stvar, Google AdWords je stari naziv dok je novi naziv Google Ads. 

 

Slijedite upute u nastavku, a ako tijekom priprema i izrade kampanje želite stručnu pomoć rezervirajte termin za Google Ads tečaj 1-na-1 i konzultacije

 

SADRŽAJ: 

1. Priprema oznaka u internet pregledniku

2. Tri glavna načina za oglašavanje na Googleu

3. Web analitika

4. Google Ads strategija

5. Osmišljavanje Google Ads kampanje (search)

6. Optimizacija web stranice za Google tražilicu (SEO) i za Google Ads oglašavanje

7. Izrada Google Ads kampanje

 

VAŽNA NAPOMENA:

Tekst u nastavku je preuzet iz e-knjige koju dobivaju polaznici mog Google Ads individualnog tečaja. Ako nemate potrebno predznanje, za izvršenje pojedinih koraka trebat ćete potražiti upute na YouTubeu i na blogovima. No ove smjernice će Vas voditi kroz glavne korake pa barem znate što točno trebate odraditi. Ako na tom putu poželite imati mentora, kontaktirajte me i bit će mi drago da Vam pomognem. Sretno i samo hrabro! 🙂  

 

 

ZATRAŽITE KONZULTACIJE

 

 

1. Priprema oznaka u internet pregledniku

 

U svrhu lakšeg rada s alatima koje koristimo za ciljano oglašavanje na Googleu, potrebno je u internet pregledniku (eng. internet browser) pripremiti oznake (eng. bookmarks) na glavne web stranice i alate koje ćete koristiti prilikom izrade i upravljanja Google Ads kampanjom:

  • Web stranice – stranice koje ćete oglašavati
  • Administracija web stranica – npr. WordPress ili sl.
  • Google Analytics 4
  • Google Ads – ako već postoji račun 
  • Google Search Console
  • Google Business profil
  • Hotjar

Ako trenutno nemate neki od gore navedenih alata, potrebno je prvo kreirati račun (account) i zatim ga dodati kao oznaku. O instalaciji alata će biti riječi kasnije.

 

ZADATAK: 

U internet browseru kreirati folder s oznakama (bookmarks) za sve gore navedene web stranice i alate. Nakon što ste kreirali taj folder, provjerite da li svaka oznaka vodi na odgovarajuću web stranicu.

 

 

2. Tri glavna načina oglašavanja na Googleu

 

Tri su glavna načina oglašavanja na Googleu:

  1. Google Search Ads – plaćeni oglasi na Google tražilici, koji se prikazuju za ciljane ključne riječi i za definiranu publiku, a naplaćuju se po kliku.
  2. Google Business profil – prikaz tvrtke na Google karti kojeg možete besplatno kreirati i važno je profil optimizirati sa kvalitetnim sadržajem i slikama.
  3. Organski rezultati pretraživanja – neplaćeni rezultati prikazivanja, čiji redoslijed ovisi o velikom broju faktora. Poziciju web stranica (rang) je moguće poboljšati kroz aktivnosti na i oko web stranice koje zovemo optimizacija za tražilice (Search Engine Optimization, SEO).

 

ZADATAK: 

U Google tražilicu upišite vrstu uslugu koju nudite (upišite ono što bi pretraživao Vaš potencijalni klijent koji još uopće ne zna za Vašu tvrtku) pa pogledajte koji rezultati pretraživanja se prikazuju među svakim od navedena 3 glavna načina oglašavanja na Googleu. Da li se među tim rezultatima prikazuje Vaša web stranica i tvrtka? Ako ne, odlično, upravo ste otkrili veliki prostor za poboljšanje i ciljano oglašavanje! 🙂 

 

 

3. Web analitika

 

3.1. Glavni alati

Web analitika se odnosi na statističke podatke o posjetiteljima web stranica. Postoji veliki broj alata, a za potrebe Google oglašavanja koristimo tri osnovna alata navedena u nastavku.

  • Google Analytics 4 (GA4) – Alat* koji prikazuje analitiku svih posjetitelja web stranica koji su na web stranicu došli sa svih različitih kanala. (Važna napomena: potrebno je povezati ga s alatom Google Search Console i Google Ads) Za Google Ads, koristimo ga za:
    • Praćenje konverzija
    • Praćenje demografskih podataka o posjetiteljima web stranica
    • Usporedbu uspješnosti Google Ads-a u usporedbi sa drugim kanalima
  • Google Search Console (GSC) – Alat koji daje podatke o organskom prometu (neplaćeni promet sa Google tražilice). Najviše se koristi za optimizaciju web stranica za tražilice (Search Engine Optimization, SEO). Za Google Ads, koristimo ga za:
    • Istraživanje ključnih riječi
    • Ideje za nove oglašivačke kampanje
    • Optimizaciju sadržaja web stranica
  • Hotjar – Alat* za praćenje ponašanja korisnika na web stranici. Za Google Ads, koristimo ga za pregledavanje snimaka sa web stranica (Recordings) kako bismo uklonili eventualne greške i poboljšavali iskustvo korisnika na web stranici.

* Za početak je dovoljna besplatna verzija, a prema potrebi se može platiti licenca za napredne funkcionalnosti. Inicijalno je određeno da se bilježe samo posjete dulje od 30 sekundi pa je potrebno u postavkama označiti da se bilježe i posjete kraće od 30 sekundi.

 

VAŽNE NAPOMENE:

  • Za instalaciju alata potrebno je na web stranice ubaciti kod za praćenje (tracking code).
  • Nakon instalacije, svaki alat je potrebno konfigurirati tj. posložiti glavne postavke.
  • Provjerite da su svi alati složeni za istu glavnu verziju stranice čija URL adresa mora početi sa https://, a uz to sadrži ili ne sadrži „www“, ovisno o tome koja je glavna verzija web stranice. 
  • Web analitika prikuplja podatke o posjetiteljima web stranica, zato je na web stranici potreban pristanak za kolačiće i politika privatnosti. 

 

ZADATAK:

Instalirati i posložiti glavne postavke za sva tri gore navedena alata za web analitiku za Vaše web stranice.

 

 

3.2. Konverzije

Konverzije su željeni ciljevi koje želite postići s oglašavanjem web stranica. Najčešće se koriste ove konverzije: klik na broj mobitela, poslana poruka sa kontakt obrasca, kupovina na web shopu itd. Da biste ostvarili te željene ciljeve, potrebno je složiti praćenje konverzija.

Praćenje konverzija radimo u Google Analytics 4:

  1. Prvo je potrebno definirati željeni Događaj / Event.
  2. Kreirani događaj je potrebno dodati da se prati kao konverzija.
  3. Pomoću alata DebugView, provjeriti da li radi praćenje konverzije. Napomena: da bi alat proradio, potrebno je aktivirati Chrome dodatak Debug GA.

 

ZADATAK: 

U alatu Google Analytics 4 kreirati konverzije koje želite pratiti i pomoću alata DebugView provjeriti da se konverzije uspješno bilježe.

 

 

 

4.1. SMART cilj

Za izradu strategije za Google Search Ads kampanju, kao i za bilo koji drugi oblik internet marketinga, potrebno je prvo definirati cilj kojeg želite ostvariti. Da bi se cilj mogao uspješno ostvariti, potrebno je da bude zapisan u SMART formatu. To znači da cilj mora biti napisan na način da bude:

  • SPECIFIC (specifičan) – Što konkretno želite postići? Primjer: Želimo više klijenata. -> Želimo 50 novih klijenata.
  • MEASURABLE (mjerljiv) – Kako ćete izmjeriti da li je cilj postignut? Primjer: Želimo biti bolje poznati. -> Želimo povećati potražnju za našim brendom za 150%.
  • ACHIEVABLE (ostvariv) – Da li je moguće ostvariti taj cilj? Primjer: Želimo biti poznati po cijelom svijetu. -> Želimo 20 novih klijenata iz Hrvatske.
  • RELEVANT (relevantan) – Da li cilj doprinosi rastu Vašeg poslovanja u skladu s Vašim vrijednostima? Primjer: Želimo da više ljudi pogleda našu ponudu. -> Naša misija je da ljudi koji puno sjede rade redovito razgibavanje, cilj je da 20 takvih klijenata naruči naš trening.
  • TIME-BOUND (vremenski određen) – U kojem vremenskom periodu ćete ostvariti taj cilj? Primjer: Želimo jednog dana imati veću prodaju. -> Želimo 30 novih rezervacija u siječnju. 

 

ZADATAK: 

Zapišite Vaš cilj u ovom formatu:

  • Moj/naš cilj je ostvariti _____ (broj / komada) __________________________ (radnja / aktivnost) u periodu od ____________________ (vremensko ograničenje).

Primjer:

  • Moj cilj je ostvariti 50 upita poslanih putem kontakt obrasca u periodu od 30 dana.

 

 

4.2. Idealni klijent

Idealni klijent je potencijalni klijent kojemu, zbog njegovih specifičnih potreba i karakteristika, možete najviše pomoći i ostvariti suradnju na obostrano zadovoljstvo. Ciljano oglašavanje je oglašavanje koje je usmjereno na idealnog klijenta i kao takvo privlači Vaše idealne klijente, a odbija Vama neidealne klijente.

Profil idealnog klijenta izrađujemo pomoću ovih pitanja (nije nužno da odgovorite na sva pitanja, samo ona pitanja za koja postoji nešto važno što definira Vašeg idealnog klijenta):

  • Kakav je to profil osobe? (demografija: godine, spol, lokacija…)
  • Što ima?
  • Što nema?
  • Što želi?
  • Što ne želi?
  • Što zna?
  • Što ne zna?
  • Što ga/ju muči?
  • Koji pojam upisuje u Google tražilicu kad traži tu uslugu koju nudite?

BONUS:

Za detaljniji profil koristite predložak (template) za profil idealnog kupca ili zatražite Statement of Service (by Expertiva): pošaljite mi poruku! 

 

ZADATAK:

Za jednu uslugu koju nudite navedite tko je idealni, a tko neidealni? Istaknite jasnu razliku što ih razlikuje:

  • Idealni klijent je ____________________________________________________________________
  • Neidealni klijent je __________________________________________________________________

 

 

4.3. Alat Customer Journey

Alat „Customer Journey” služi za razumijevanje puta kojim Vaš idealni klijent dolazi do Vas kako biste prema tome znali što, gdje i kada komunicirati. To je put od trenutka kad se ta osoba prvi put susretne s Vašom ponudom do trenutka uspješne konverzije, sve do pružanja usluge i poduzimanja aktivnosti da bi klijent bio zadovoljan, ponovio kupovinu i preporučio Vas drugim potencijalnim klijentima.

Ovdje ovaj alat spominjemo u svrhu izrade Google Ads kampanje, no preporuča se koristiti ga za planiranje i osmišljavanje svih marketinških aktivnosti.

Customer Journey se sastoji od sljedećih faza:

  • Svijest (Awareness) – prva faza u kojoj Vaš idealni klijent postaje svjestan Vaše ponude.
  • Razmatranje (Consideration) – faza u kojoj Vaš idealni klijent razmatra Vašu ponudu i uspoređuje s Vašom konkurencijom.
  • Kupovina (Purchase) – faza u kojoj Vaš idealni klijent kupuje Vašu uslugu ili proizvod.
  • Pružanje usluge (Service) – faza nakon kupovine u kojoj pružate uslugu Vašem klijentu.
  • Lojalnost (Loyalty) – faza tijekom pružanja usluge u kojoj poduzimate aktivnosti da biste zadržali Vašeg idealnog klijenta i održavali njegovo zadovoljstvo kako bi širio pozitivan glas o Vašim uslugama.

U svakoj od gore navedenih faza tog puta, važno je prepoznati sljedeće elemente i prema njima oblikovati Vašu marketinšku poruku:

  • Gdje? – Gdje se ta osoba nalazi kad je u pojedinoj fazi?
  • Što želi? – Koje informacije želi dobiti? Što želi čuti ili vidjeti?
  • Što dajete? – Koje informacije i aktivnosti dobiva od Vaše tvrtke i u kojem obliku?
  • Akcija – Koju akciju poduzima da prelazi u iduću fazu?

 

ZADATAK:

Navedite kako izgleda customer journey za Vašu uslugu, pobrojite sve faze i koje marketinške aktivnosti radite u svakoj od tih faza.

 

 

4.4. Struktura Google Ads računa

Za izradu strukture Google Ads računa važno je imati na umu sljedeće:

  • Moguće je kreirati 1 account po poduzeću.
  • Na razini accounta moguće je kreirati kampanje, unutar svake kampanje se kreiraju grupe oglasa, a u okviru pojedine grupe oglasa se definiraju ključne riječi i oglasi koji vode na odredišnu stranicu.
  • Potrebno je unaprijed planirati kako će izgledati struktura jer se na razini kampanje određuju jezik, ciljana lokacija, budžet i druge postavke koje nije moguće mijenjati po pojedinim grupama oglasa.
  • Strukturu je potrebno izraditi prema profilima idealnih klijenata i strukturi web stranice.

ZADATAK:

Ispunite predložak i izradite kako će izgledati struktura Vašeg Google Ads accounta. Zatražite predložak: pošaljite mi poruku! 

 

 

4.5. Istraživanje ključnih riječi

Istraživanje ključnih riječi radimo pomoću ovih alata:

  • Google Keyword Planner*
  • Google Search Console
  • Google Ads – analitika iz prošlih kampanja, ako postoji
  • Google Business profil – analitika sa profila tvrtke
  • Google pretraživanje

*Alat Keyword Planner se nalazi u Google Adsu i služi za istraživanje ključnih riječi kako bismo prepoznali prilike za oglašavanje. Za pretragu u tom alatu je potrebno odabrati: ključne riječi, lokaciju i jezik.

Prilikom istraživanja ključnih riječi i odabira onih za koje će se oglasi prikazivati, važno je obratiti pažnju na namjeru koja stoji iza upita. Namjera korisnika (eng. user intent) ukazuje na to što korisnik želi i očekuje.

  • onaj tko pretražuje „fizioterapeut rijeka” želi uslugu fizioterapeuta u gradu Rijeci.
  • Onaj tko pretražuje „fizioterapeut vježbe online” želi na internetu gledati vježbe od fizioterapeuta.

Vrste podudaranja ključnih riječi:

  • široko podudaranje (broad): osobni trener – oglasi se mogu prikazivati za pretraživanja koja su povezana s tom ključnom riječi, npr. trening u teretani cijena.
  • fraza podudaranje (phrase): „osobni trener” – oglasi se mogu prikazivati za pretraživanja koja uključuju značenje te ključne riječi, npr. osobni trener za mršavljenje.
  • točno podudaranje (exact): [osobni trener] – oglasi se mogu prikazivati za pretraživanja koja imaju jednako značenje kao ključna riječ, npr. osobni trener, privatni trener.

Negativne ključne riječi su one za koje ne želite da se oglasi prikazuju. Mogu se definirati na razini računa, pojedine kampanje ili grupe oglasa, ili kao lista negativnih ključnih riječi koja se može dodati na više kampanja. 

 

ZADATAK:

Koristeći sve gore navedene alate i imajući na umu namjeru korisnika, napravite istraživanje ključnih riječi koje koristi Vaš idealni klijent pa izradite dva popisa:

  • Popis ciljanih ključnih riječi za koje želite da se prikazuju Vaši oglasi.
  • Popis negativnih ključnih riječi koje pretražuje Vama ne-idealni klijenti i za koje ne želite da se Vaši oglasi prikazuju.

 

 

ZATRAŽITE KONZULTACIJE

 

 

5. Osmišljavanje Google Ads kampanje (search)

 

Na temelju strukture Google Ads računa, potrebno je osmisliti kako će izgledati nova kampanja.

U Google Ads platformi ćete kod izrade kampanje definirati postavke kampanje uz korištenje uputa koje se tamo nalaze. Ovdje sad za početak definirajte ove glavne elemente kampanje:

  • Naziv kampanje – Kampanji možete dati naziv prema tome što oglašavate i kome.
  • Lokacija ciljane publike – Moguće je odabrati gradove, županije, države i radijus od neke lokacije.
  • Glavni benefiti i pogodnosti – Za uspješno ciljano oglašavanje važno je da istaknete ono što je važno Vašim idealnim klijentima, po čemu ste drugačiji od konkurencije i zašto da onaj tko vidi Vaš oglas odabere upravo Vašu uslugu ili proizvod.
  • Negativne ključne riječi – Ključne riječi za koje ne želite da se Vaš oglas prikazuje, moguće je definirati na razini pojedine kampanje, na razini grupe oglasa, ili kao popis negativnih ključnih riječi (u postavkama accounta) koji se zatim može dodati na više kampanja.
  • Željeni ciljevi – To su konverzije koje ste kreirali u alatu Google Analytics 4 i zatim ste ih uvezli (importirali) u Google Ads.

Unutar kampanje kreiraju se pojedine grupe oglasa, a svaka grupa oglasa treba imati:

  • Naziv grupe oglasa – Naziv može biti prema usluzi koju oglašavate.
  • Ciljane ključne riječi – Za koje pojmove pretraživanja će se oglas prikazivati. Ključne riječi je potrebno istražiti pomoću alata. Važno je paziti na vrste podudaranja ključnih riječi.
  • Sadržaj oglasa – Krenite od toga što biste htjeli da ciljana publika pročita u oglasu, a zatim ćete oglas doraditi prema daljnjim uputama.
  • Odredišna stranica (eng. landing page) – Web stranica na koju će doći posjetitelj nakon što je u Google tražilici kliknuo na Vaš oglas.

 

ZADATAK:

Ispunite predložak (template) kako će izgledati Vaša prva Google Ads kampanja za Vašeg idealnog klijenta. Da biste dobili predložak pošaljite mi poruku!

 

 

5.1. Osmišljavanje Google oglasa 

 

Google oglasi su responzivni što znači da je potrebno upisati više naslova i opisa, a Google će iz njih kombinirati oglase i s vremenom prikazivati one koji će donositi bolje rezultate.

Oglasi se trebaju prikazivati Vašim idealnim klijentima u pravom trenutku, kad traže to što nudite. Tada im trebate dati upravo one informacije koje ih zanimaju, koje su važne za njihovu odluku i naročito istaknuti ono po čemu ste upravo Vi njima idealno rješenje.

Oglas se sastoji od:

  • max 15 naslova – svaki max 30 znakova s razmacima
  • 4 opisa – svaki max 90 znakova s razmacima

Opisi trebaju sadržavati:

  • Keywords – Ključne riječi koje ste dodali kako bi se oglas prikazivao kad netko pretražuje te pojmove. Kad netko pretražuje „usluga uređivanja dvorišta zagreb” važno je da u oglasu vidi točno te riječi da bi kliknuo na oglas jer želi saznati više o toj usluzi koju traži.
  • Features & benefits – Funkcionalnosti koje nudite i benefite koje obećajete, ono što je važno Vašem idealnom klijentu i po čemu ste drugačiji i posebni. Npr. moderno uređena ordinacija, ugodna atmosfera, itd.
  • Call-to-action (CTA) – Poziv na akciju koju želite da korisnik napravi, npr. „Rezervirajte svoj termin”.
  • Brojka – S obzirom da je oglas tekstualni važno je da u njemu bude barem neka brojka koja će privući pažnju i učiniti to što pričate konkretnijim, npr. „Više od 20 godina iskustva”.

 

ZADATAK:

Izradite prijedlog kako bi za Vaš prvi oglas izgledali naslovi i opisi prema navedenim uputama, obraćajući se Vašem idealnom klijentu.

 

 

ZATRAŽITE KONZULTACIJE

 

 

6. Optimizacija web stranice za Google tražilicu (SEO) i za Google Ads oglašavanje  

 

Optimizacija za tražilice (Search Engine Optimization, SEO) je skup poboljšanja na web stranici i oko nje, kojima se postiže veća vidljivost na Google tražilici i bolji uspjeh oglasa.

Razlikujemo on-page i off-page optimizaciju:

  • On-page: poboljšanja na samoj web stranici
  • Off-page: poboljšanja izvan web stranice

Ključni faktori kvalitete koji utječu na organsku poziciju odredišne stranice i uspjeh oglašavanja na Googleu:

  • Sadržaj – sadržaj mora biti kvalitetan i relevantan za ciljanu publiku, odnosno Vašeg idealnog klijenta koji traži rješenje za svoj određeni problem, te odgovarati namjeri koja stoji iza upita korisnika.
  • Brzina očitavanja – važno je da se web stranica brzo očitava na desktop, tablet i mobilnim uređajima.
  • Iskustvo korisnika (eng. user experience) – iskustvo posjetitelja na web stranici ovisi o tome koliko se lako snalazi i koliko brzo pronalazi informaciju koju traži.
  • Jedinstvena ponuda – Danas kad postoji velika količina sadržaja na internetu i velika konkurencija, važno je istaknuti po čemu ste različiti u odnosu na konkurenciju, po čemu ste posebni i jedinstveni. To treba biti nešto što je važno Vašem idealnom klijentu da odabere upravo Vašu uslugu.

Kvalitetna web stranica vodi posjetitelja kroz ovih 5 elemenata:

  1. Problem – Prvo spomenuti konkretan problem koji muči Vašeg idealnog klijenta. Npr. „Imate bolna leđa?”
  1. Rješenje – Ponuditi rješenje za navedeni problem. Npr. „Na pravom ste mjestu jer nudimo opuštajuću masažu leđa!”
  1. Jedinstvena ponuda – Naglasiti po čemu je Vaša ponuda posebna i drugačija od konkurentske. Npr. „Kod nas ćete uz stručnu masažu uživati u ugodnoj glazbi i mirisu po izboru.”
  1. Dokaz zadovoljnih klijenata (eng. social proof) – Dokaz da ispunjavate to što obećajete. Npr. review sa Google Business profila, testimonijal od klijenta i sl.
  1. Poziv na akciju (eng. call-to-action, CTA) – Pozvati korisnika da napravi akciju. Npr. „Rezervirajte svoj termin odmah na broj +385 1 222…”

Sadržaj koji govori o usluzi mora obuhvatiti ono što je važno za Vašeg idealnog klijenta:

  • Funkcionalnosti (eng. features) – Objektivni opisi i karakteristike usluge koju nudite.
  • Benefiti (eng. benefits) – Koristi i prednosti koje usluge donose Vašem idealnom klijentu.

 

BONUS:

 

 

6.1. Optimizacija web stranice za oglašavanje na Googleu 

Kod optimizacije stranice za tražilice, za oglašavanje je važno i sljedeće:

  • Odredišna stranica mora u gornjem dijelu ekrana sadržavati glavnu ključnu riječ za koju ćete se oglašavati, a ostale ključne riječi negdje u tekstu na stranici.
  • Glavna ključna riječ se mora nalaziti:
    • u glavnom naslovu (H1 headline),
    • u barem jednom podnaslovu (H2 headline),
    • u tekstu da bude na prirodan način spomenuta u rečenici,
    • U nazivu barem jedne slike (tzv. optimizacija slika).
  • Sadržaj i poziv na akciju koji se nalazi na web stranici moraju odgovarati onome što nudite u oglasu.

Ciljane ključne riječi se moraju nalaziti u sadržaju web stranice. Korisnik koji putem Googlea pretražuje „čišćenje kuća osijek” će kliknuti na oglas koji sadrži tekst „Čišćenje kuća u Osijeku” i kad dođe na web stranicu znat će da je na pravom mjestu ako prvo što vidi bude naslov „Čišćenje kuća u Osijeku”.

Sva poboljšanja na web stranici koja se naprave sa svrhom da se postignu bolji rezultati oglašavanja, utjecat će i na bolju poziciju u organskim rezultatima pretraživanja, i obratno. U konačnici, sadržaj kreirate ciljano da bude koristan i zanimljiv za Vašeg idealnog klijenta. Google je samo tražilica putem koje ćete doći do onih koji će biti zadovoljni sa Vašim sadržajem.

 

Za uspješno oglašavanje na Googleu imajte na umu:

  • Google nije oglasna ploča nego tražilica. Ljudi na internetskoj tražilici pretražuju ono što trebaju i žele kupiti upravo ono što traže.
  • Google je tražilica koja Vam omogućava da tim putem do Vas dođu upravo oni idealni klijenti koji će biti sretni da su pronašli upravo Vas.
  • Važno je da se usmjerite na Vašeg idealnog klijenta toliko ciljano da Vaš sadržaj u oglasu i na web stranicama odbija sve one koji su Vam neidealni.
  • Što preciznije istaknete ono što je važno Vašem idealnom klijentu i što preciznije izbjegavate Vama neidealne klijente, oglašavanje će biti uspješnije.

 

 

7. Izrada Google Ads kampanje  

 

Nakon što ste optimizirali web stranicu i osmislili kako će izgledati nova oglašivačka kampanja, sad možete kreirati kampanju u Google Ads računu. Izradu kampanje možete napraviti sami uz pomoć uputa koje ćete dobivati u Google Ads-u, pri čemu mogu pomoći tečajevi koje možete vidjeti ovdje: Google Ads besplatni tečajevi online.

Ako ipak želite to odraditi na stručan način kako nova kampanja ne bi uzalud trošila novce već sa ostvarite rezultate, angažirajte stručnjaka koji će izraditi kampanju ili mentora. 

 

 

Nikolina Tomašković

ŽELITE MENTORA ZA GOOGLE ADS?  

Ja sam Nikolina Tomašković i vlasnica sam obrta Expertiva iz Varaždina. Za svoje klijente radim ciljano oglašavanje na Googleu, te nudim Google Ads tečaj 1-na-1, audit Google Ads kampanje i online konzultacije. Na taj način pomažem poduzetnicima i njihovim zaposlenicima da ostvare bolju vidljivost na Google tražilici, veći promet na njihove web stranice i više upita od njihovih idealnih klijenata.

Saznajte više ovdje: Google Ads usluge ili odmah rezervirajte svoj termin za konzultacije! 🙂 

 

 

ZATRAŽITE KONZULTACIJE