Kako na Google tražilici napraviti ciljani marketing

Kako na Google tražilici napraviti ciljani marketing

Kako na Google tražilici napraviti ciljani marketing

Sigurno vam je poznata situacija kad krećete u potragu za novim laptopom ili stručnjakom koji vam može ukloniti bol u leđima. I što tada radite? Guglate. Guglanje je danas uobičajen korak u potrazi za svime što trebamo. Upravo zato što je Google postao mjesto potražnje, u interesu vam je da budete prisutni tamo gdje kreće potraga vaših potencijalnih kupaca.

Ako do sada još niste radili ovu vrstu marketinga u ovoj objavi saznajte kako da na Google tražilici napravite ciljani marketing za vaše proizvode ili usluge!

 

Konkretan upit traži konkretnu ponudu

Za početak, da vidimo kako funkcionira Google tražilica. Kada kupac na Google tražilici pretražuje „plavi okvir za naočale“ Google će mu servirati one web stranice na kojima su plavi okviri za naočale. Kupci prilikom svoje pretrage pažljivo biraju riječi i vrlo su konkretni u svojim upitima. Zato tvrtka koja želi biti vidljiva na Googleu mora biti također konkretna.

 

Kupci ne guglaju proizvode iz dosade, već zato što zaista žele to što traže.

 

To znači da ako u svojoj ponudi imate plave okvire za naočale morate ih točno tako predstaviti na web stranicama, i kroz tekst i kroz slike, da bi kupac koji traži takve okvire došao na vaše web stranice.

 

Misija: biti prvi na Googleu

Kad pitam poduzetnike da li su vidljivi na Googleu često kažu: „Naravno, kad guglamo naziv naše tvrtke odmah smo prvi!“ No zatim ih pitam što je s potencijalnim kupcima koji ne znaju za njih – što oni guglaju? I kad guglaju to što guglaju, gdje se (i da li se) tada prikazuju web stranice?

Ako za pojmove koje potencijalni kupci pretražuju na Googleu vaše web stranice nisu vidljive, to je veliki neiskorišteni prostor za marketing. To je prostor na kojem trebate poraditi kako bi vaše web stranice došle u prave ruke.

 

Što guglaju kupci koji ne znaju za vas?

Ljudi u Google tražilicu upisuju zanimanje osobe koju traže npr. „fizioterapeut karlovac“ ili vrstu tvrtke „salon za pse“. Guglaju željeni proizvod ili uslugu poput „jastuk za trudnice“ ili „popravak bicikla“. Ponekad će upisati što ih muči, kao recimo „bol u koljenu“ ili „kako naučiti dijete strani jezik“.

Ciljani marketing znači da prvo saznamo što guglaju potencijalni kupci, a zatim prema tim upitima pripremimo relevantan sadržaj za te kupce.

 

Marketing je poput ribolova u kojem morate znati koga pecate.

 

Upecajte idealne kupce uz pomoć Google alata

Da biste napravili ciljani marketing prije svega morate znati tko je vaš idealni kupac. Tko je taj tko to što nudite želi kupiti u bližoj budućnosti?

Da bi postupak otkrivanja takvih idealnih kupaca bio lakši, na raspolaganju su Google alati pomoću kojih možemo istražiti što ljudi guglaju i kakve su im namjere, te uz nešto marketinškog umijeća možemo otkriti konkretne prilike kako povećati vidljivost web stranica.

Uz pomoć Google alata možemo napraviti ciljani marketing prema onima koji trebaju baš to što nudite.

 

OPREZ: Google nije oglasna ploča!

Ako ste upravo shvatili da želite biti vidljivi na Googleu, morate znati ovo: Google nije oglasna ploča već internet tražilica u kojoj se spajaju upiti s odgovarajućim sadržajem.

To je važno iz razloga jer ovdje ne pobjeđuje količina oglasa nego koristan i relevantan sadržaj. Google ne želi prikazivati bilo kakve oglase bilo kome, nego se brine da svatko putem tražilice pronađe baš ono što traži.

Da biste napravili uspješan marketing na internetu morate pripremiti relevantan sadržaj ciljano za svoje idealne kupce.

 

3 glavna koraka za ciljani marketing na Googleu

Upravo to mjesto gdje se kreću kupci sa svojim specifičnim potrebama je odličan marketinški kanal za tvrtke koje mogu zadovoljiti te potrebe.

Da biste napravili ciljani marketing na Googleu slijedite ove korake:

1. Prvo, strateški posložite vašu marketinšku komunikaciju, odredite tko su vaši idealni kupci i koje su njihove potrebe.

2. Zatim na vašim kvalitetnim web stranicama pripremite relevantan sadržaj za te idealne kupce.

3. I tada se obavezno pobrinite da Google prepozna vaš sadržaj!

 

Jedno je sasvim sigurno – u ovom trenutku potencijalni kupci traže baš to što nudite, ali vas (trenutno) ne mogu pronaći. Pobrinite se da kroz ciljani sadržaj omogućite kupcima da vas pronađu.

Google će sadržaj koji cilja konkretne potrebe rado isporučiti u ruke kupaca!

 

Autor: Nikolina Tomašković

 

Trebate pomoć za ciljani marketing na Googleu? Javite mi se na nikolina.tomaskovic@expertiva.hr ili me nazovite na 091-513-2672 (Nikolina).

 

 

SAZNAJTE VIŠE:

Koliko košta oglašavanje na Google tražilici?

5 razloga zašto trebate koristiti oglašavanje putem interneta

Još nemate marketing na internetu? Evo od kuda početi!