Google ciljano oglašavanje je jedan od najisplativijih oblika oglašavanja. Riječ je o oglasima koji omogućavaju da dobijete nove posjetitelje na vaše web stranice, i to one koji žele to što nudite.
Da li trebate ciljano Google oglašavanje? Što ćete dobiti s tim oglasima? Krenimo redom.
Ciljano Google oglašavanje je oglašavanje na Google tražilici i na internetskim portalima gdje se obraćate publici koja ima određene karakteristike i interese. Riječ je o oglasima pod zajedničkim nazivom Google Ads.
Ovakvo oglašavanje se zove ciljano jer omogućava da poruka dođe do točno određene publike. Primjerice, proizvođač omekšivača vode je nekad prije stavio oglas u papirnate novine i nije ni znao kome će taj oglas doći u ruke. Takvo oglašavanje nije ciljano. No sada svoje proizvode oglašava na internetu onima koji guglaju “omekšivač vode” što znači da je siguran da njegov oglas vide ljudi koji žele taj proizvod i spremni su ga kupiti. Ovakvo oglašavanje je ciljano.
Kod ciljanih Google oglasa sami određujete koliko želite potrošiti na mjesečnoj razini. Birate kome želite da se Vaši oglasi prikazuju – u kojim gradovima, županijama i državama, te na kojim jezicima. Oglasima ciljate određene pojmove pretraživanja u Google tražilici. Odabirete na kojim internetskim portalima će posjetitelji vidjeti vaše oglase.
Uz ciljane Google oglase dolazite do publike za koju postoji vjerojatnost da ju zanima vaša ponuda. Na taj način je vaš budžet za marketing pametno investiran pa možete očekivati željene rezultate.
Cijena Google oglasa ovisi o kompleksnosti kampanje, a sastoji se od tri dijela.
Prvo plaćate izradu nove oglašivačke kampanje. Zatim određujete mjesečni budžet za oglase koji treba biti dovoljan da biste ostvarili određene rezultate na temelju kojih se oglašavanje optimizira iz mjeseca u mjesec. I još preostaje mjesečno vođenje Google oglašavanja što je zapravo rad stručnjaka koji prati kampanju te je optimizira u skladu sa ciljevima koje želite postići. Oglasi se naplaćuju po kliku što znači da se naplaćuje iz vašeg budžeta tek kad netko klikne na vaš oglas.
Moje cijene za Google oglašavanje možete vidjeti ovdje: Cijena za Google oglašavanje – Koliko koštaju Google oglasi?
Ciljano Google oglašavanje je odličan izbor za sve koji žele povećati posjećenost svojih web stranica. Najčešće ga koriste poduzetnici koji žele privući nove kupce i klijente te povećati prodaju. Većina klijenata za koje sam do sada radila ciljano oglašavanje su, zbog ovakvog ciljanog marketinga, u konačnici povećali i poboljšali svoje poslovanje.
Ukoliko želite povećati vidljivost i posjećenost vaših web stranica te pametno uložiti svoj budžet za marketing, napravite ciljano Google oglašavanje i ponudite svoje proizvode i usluge vašoj ciljnoj publici.
Autor: Nikolina Tomašković
Želite ciljano Google oglašavanje? Pišite mi na: nikolina.tomaskovic@expertiva.hr