Google Ads (Google Adwords) oglašavanje cijena - Expertiva

Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads, prije pod nazivom Google Adwords, je jedan od najisplativijih i najučinkovitijih oblika oglašavanja na internetu. Ovdje ćete saznati kako započeti Google Ads oglašavanje za vašu tvrtku i koja je cijena. 

 

Što je Google Ads (Adwords) oglašavanje?

Za početak, da pojasnim o kakvom oglašavanju je riječ. Google Ads je ciljano oglašavanje na internetu koje nudi tvrtka Google. Postoji više vrsta oglasa koje možete kombinirati, ovisno koje ciljeve želite postići i gdje želite “uloviti” vašu ciljanu publiku. Dvije osnovne vrste su:

  1. PRETRAŽIVAČKI OGLASI, tzv. GOOGLE SEARCH ADS – To su oglasi koji se prikazuju na Googleu za ciljane pojmove pretraživanja. Pomoću ovih oglasa dolazite direktno pred oči onima koji trebaju to što nudite i to u trenutku kad traže to što im treba.
  2. PRIKAZIVAČKI OGLASI, tzv. GOOGLE DISPLAY ADS – To su oglasi koji se prikazuju na portalima diljem interneta, na videima na YouTubeu, u pretincima Gmail pošte, itd. Ovi oglasi donose najbolje rezultate kada se kombiniraju s oglasima na Google tražilici.

 

Kako napraviti Google Ads oglašavanje?

Google oglase možete napraviti sami na način da se prijavite na Google Ads gdje ćete izraditi račun i kreirati vašu oglašivačku kampanju. Google nudi brojne upute za svaki korak i odgovore na sva pitanja, a za veće izazove je na raspolaganju njihova podrška. Ipak, moram upozoriti da poduzetnici koji rade Google oglašavanje samostalno, nažalost, zbog neznanja često izgube novac bez da ostvare rezultate.

Moj savjet je sljedeći: napravite Google oglase samostalno jedino ako zadovoljavate ova 3 uvjeta:

  1. Imate osobu koja razumije ciljani marketing i ima iskustva s oglašavanjem na internetu te će proći edukaciju za Google Ads i redovito se usavršavati.
  2. Imate vremena redovito, u početku svaki dan, pratiti vašu kampanju i optimizirati oglase. Uz to, prema potrebi ćete se konzultirati sa stručnjacima i podrškom od Googlea. 
  3. Imate viška budžeta za koji si možete priuštiti više učenja u početnoj fazi, bez da ostvarite konkretne rezultate. 

VAŽNO: Ako ne zadovoljavate sva ta tri uvjeta, tada obavezno angažirajte stručnjaka za Google Ads. Iako se Google oglasi čine jednostavnima, da biste ostvarili rezultate potrebno je određeno znanje i vještina.

Ako ste veća tvrtka i želite uložiti veći budžet za oglašavanje, razmotrite 2-3 marketinške agencije i odaberite onu za koju vidite da vas najbolje razumije. A ako imate malu tvrtku i želite krenuti u oglašavanje s manjim budžetom (naročito ako ste paušalni obrtnik i niste u sustavu PDV-a), tada vam mogu pomoći. Evo u nastavku koja je moja cijena za ovu uslugu.

 

Cijena za Google Ads oglašavanje

Moja cijena za stručno Google Ads oglašavanje se sastoji od tri dijela:

  1. IZRADA NOVE GOOGLE ADS KAMPANJE Cijena ovisi o tome koliko je zahtjevna nova kampanja s kojom ćemo postići željene ciljeve. Izrada jednostavnije kampanje je već od 120 EUR (904,14 HRK, nema PDV-a). 
  2. TROŠAK OGLASA (MJESEČNO) Oglasi se naplaćuju po kliku što znači da će se od vašeg budžeta naplatiti tek kada netko klikne na oglas i dođe na vaše web stranice. Preporučam budžet minimalno 130 EUR mjesečno (979,49 HRK) + PDV.
  3. VOĐENJE GOOGLE ADS KAMPANJE (MJESEČNO) Redovito pratim i poboljšavam kampanju da ostvarimo što bolje rezultate te na kraju svakog mjeseca šaljem izvještaj. Moja cijena za vođenje jednostavne kampanje je već od 130 EUR mjesečno (979,49 HRK, nema PDV-a). 
  4. Ukoliko na web stranicama nisu instalirani alati za praćenje posjetitelja web stranice (web analitika), mogu i to odraditi po određenoj satnici. 

* Fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,5345 HRK

 

A sad… evo par uspješnih priča!

Kako sam ostvarila odlične rezultate za moje klijente pogledajte na dva primjera u nastavku. Više uspješnih priča i popis svih mojih klijenata možete vidjeti ovdje: Moje reference.

izrada web stranica Rex Rent

Ciljani marketing na Googleu za Rex Rent iz Istre:

  • Izradili smo moderne web stranice na engleskom jeziku.
  • Pripremila sam kvalitetan sadržaj za web stranice prema onome što traže (guglaju) domaći i strani turisti koji dolaze na odmor u Istru. To znači da je napravljena optimizacija za Google.
  • Tijekom svake turističke sezone vodim oglašavanje na Googleu, gdje ciljamo turiste koji traže usluge koje moj klijent nudi na jugu Istre. 
  • Izradili smo i prema potrebi uređujem prikaz tvrtke na njenim lokacijama na Google karti. 

REZULTAT:

  • Preko 11.000 klikova na Google tražilici, od strane ciljne publike, u razdoblju od samo 2 turističke sezone

 

 

Marketing web stranica

Ciljani marketing na Googleu za Gabi Prijevodi iz Međimurja:

  • Prevoditeljska agencija je imala stare web stranice pa smo na temelju analitike i nove marketinške strategije izradili nove moderne web stranice.
  • Pripremila sam kvalitetan sadržaj za web stranice prema onome što potencijalni klijenti traže na tražilici, što znači da je napravljena optimizacija za Google.
  • Cijelo to vrijeme vodim oglašavanje na Googleu, gdje ciljamo tvrtke i pojedince iz Hrvatske i iz inozemstva koji traže usluge prijevoda putem interneta.
  • Na temelju analitike kontinuirano optimiziram Google oglase i sadržaj web stranice kako bismo ostvarili sve veću posjećenost web stranica i još bolje rezultate.

REZULTAT:

  • Google oglasi donose kontinuirani rast broja novih upita iz Hrvatske i inozemstva, a dodatni bonus je preko 200% više organskog prometa putem Google tražilice.

 

 


Što kažu moji klijenti:

Jako mi je drago da sam našla pravu osobu koja te potiče u pravom smjeru. Jako, jako, jako sam zadovoljna uslugom. Komunikacija s Nikolinom je jednostavna i urodilo je plodom sve što mi je preporučila da radimo.”

Silvija Kezele, vlasnica škole stranih jezika

“Profesionalna personalizirana marketinška usluga koja daje rezultate! Toplo preporučujem Expertivu svim ‘malim’ poduzetnicima.”

Isidora Vujošević, vlasnica obrta


 

Da li je moja usluga za Vas?

 

Nikolina Tomašković

Ja sam Nikolina i iako živim u Varaždinu svoje usluge obavljam online, putem interneta. Moji klijenti su mali poduzetnici s više godina iskustva, terapeuti, obrazovne ustanove, vlasnici web portala i drugi koji posluju u Hrvatskoj i inozemstvu. Svi oni rade odličan posao i vole to što rade te svojom stručnošću služe svojim klijentima, kupcima i korisnicima.

Osim što radim oglašavanje na Googleu, također radim i poboljšanje WordPress stranica, tzv. Google optimizacija. Svojim klijentima omogućavam da njihove web stranice budu vidljive na Googleu pravoj publici. Kroz ciljano oglašavanje i kontinuirano poboljšanje pomažem im ostvariti odličnu posjećenost web stranica na dulje staze. 

Ako želite oglase za par stotina kuna s kojima ćete što prije dovesti bilo koga na Vaše web stranice i nadati se da će Vas bar netko nazvati, tada moja usluga nije za Vas. No ako želite svoju ponudu ponuditi onima koji žele to što nudite i želite razvijati dugoročno uspješno poslovanje te pri tome poboljšavati i svoje oglase i web stranice kao i kompletnu marketinšku strategiju i vlastiti stav prema poslu, tada je moja usluga za Vas i bit će mi drago da pomognem na putu Vašeg uspjeha. 

Želite suradnju sa mnom? Odlično! 🙂 Kliknite na gumb ispod i na sljedećoj stranici mi pošaljite svoj upit. Veselim se napraviti ciljano oglašavanje za Vas! 

 

 

Pošaljite mi upit!