Google Ads (ranije pod nazivom Google AdWords) nudi odlične mogućnosti za ciljano oglašavanje web stranice. Ovdje ćete saznati Google Ads iskustva malih poduzetnika i na kraju donosim 4 glavna uvjeta za uspješno Google oglašavanje.
Na internetu, pogotovo na forumu, možete pronaći razna iskustva.
Imajte na umu da većina ljudi sami rade svoje oglase i u većini slučajeva ih niti ne optimiziraju, što znači da ne rade oglašavanje kako treba. Nažalost, zbog neznanja ne iskoriste mogućnosti Google Ads-a na pravi način pa ne ostvare rezultate i bacaju svoj novac. Zato je razumljivo da su nezadovoljni. Moja preporuka je da svoje odluke ne donosite na temelju iskustva tih ljudi, jer to što oni nisu uspjeli iskoristiti mogućnosti Google oglašavanja ne znači da Vi ne možete.
Kada slušate tuđe iskustvo obavezno prvo razmislite da li ta osoba uopće zna kako funkcionira Google Ads. Ako ćete sami raditi Google oglase, važno je da učite samo od onih koji imaju stručno znanje za Google oglašavanje.
Za sve moje klijente radim Google Ads na stručan način. Uglavnom su to poduzetnici koji su bili nevidljivi na Googleu i na njihove web stranice nije dolazila prava publika. S oglasima na Google tražilici sam njihove web stranice uspjela staviti pred oči onih koji trebaju baš to što moji klijenti nude. I naravno da Google oglasi nisu svemogući, ali mogu poslužiti za prikupljanje vrijednih informacija pomoću kojih se mogu kreirati ciljane marketinške aktivnosti za ciljanu publiku.
Naravno da sam subjektivna kad su u pitanju moji klijenti, ali brojke koje ostvarujemo su stvarni podaci. Zato ovdje donosim par Google Ads iskustva mojih klijenata jer želim da na njihovim primjerima vidite što je moguće ostvariti.
Iskustvo 1. – Tim kućnih majstora
Mladi tim kućnih majstora iz Zagreba je izradio nove web stranice koje su bile jedva vidljive na Googleu. U dogovoru sa vlasnikom tvrtke, izradila sam oglase koji nude pojedine vrste usluga te ih prikazujemo potencijalnim kupcima s područja Zagreba kad na Google tražilici traže određene vrste kućnih majstora u Zagrebu. Također sam poboljšala prikaz na Google karti i dala preporuke za optimizaciju web stranica. Uz ciljane oglase i stalna poboljšanja moj klijent svaki mjesec dobiva sve veći broj kupaca koji nazovu ili pošalju upit sa web stranice.
Iskustvo 2. – Stomatološka ordinacija
Ordinacija je imala stare web stranice i oglase koji nisu bili napravljeni ciljano. Kroz marketinško savjetovanje smo posložili novu marketinšku strategiju. Napravljen je novi web za koji je odrađena optimizacija za Google. Izradila sam nove ciljane oglase koje na Google tražilici prikazujemo potencijalnim klijentima koji traže stručne stomatološke usluge. Kao rezultat, znatno je smanjen broj nerelevantnih upita. Sada dolaze novi pacijenti za glavne usluge za koje se ordinacija pozicionirala kao najbolja u regiji.
Iskustvo 3. – Poduzetnik koji nudi najam bicikala i quadova
Poduzetnik nije imao web stranice niti je bio vidljiv na Googleu pa je konkurencija ‘ubirala’ većinu potencijalnih kupaca na internetu. Izradili smo engleske web stranice budući da su potencijalni kupci iz inozemstva. Dodala sam sve tri lokacije tvrtke na Google kartu i optimizirala za bolji prikaz. Tijekom sezone prikazujemo ciljane oglase turistima na Google tražilici. S ponosom mogu reći da smo kroz samo 2 turističke sezone dobili preko 11.000 posjeta na web stranice.
Iskustvo 4. – Web portal za mlade
Voditelji portala su me kontaktirali da povećamo njihovu vidljivost na internetu. Izradila sam tekstualne oglase koji su se na Googleu prikazivali ciljanoj publici, a slikovne oglase smo prikazivali na internetskim portalima. Kroz par mjeseci oglašavanja, portal je dobio više tisuća novih posjetitelja. Za daljnje povećanje broja čitatelja, predložila sam da njihovi autori izrađuju optimizirane objave. Iz analitike sam izdvojila teme koje gugla njihova publika, a za koje portal nije imao odgovarajući sadržaj. Novi optimizirani tekstovi će donijeti daljnje povećanje broja čitatelja jer će pisati o onome što zanima njihovu publiku.
Iskustvo 5. – Prevoditeljska agencija
Izradili smo nove moderne web stranice za koje je napravljena optimizacija za tražilice i pripremljene su odgovarajuće podstranice za pojedine usluge. Oglase prikazujemo potencijalnim klijentima iz Hrvatske i inozemstva koji traže usluge u kojima je agencija bolja od konkurencije. Sada agencija ima preko 200% više organskog prometa putem Google tražilice i stalno dobiva nove upite od potencijalnih klijenata!
Google oglasi se mogu prikazivati na Google tražilici i na internetskim portalima. Najefikasniji su tzv. search oglasi koji se prikazuju na Google tražilici potencijalnim klijentima koji traže tj. guglaju to što nudite. Google je tražilica gdje ljudi traže što trebaju i spremni su to kupiti.
Oglasi će biti učinkoviti tek ako dovedu posjetitelje na web stranice koje imaju kvalitetan tekst i slike te se pravilno prikazuju na desktop i na mobilnim uređajima. Oglas ne prodaje, nego može samo zainteresirati čitatelja. Web stranica mora dokazati posjetitelju da je na pravom mjestu. I zatim trebate pozvati posjetitelja da pošalje upit, nazove, dogovori termin ili napravi neku drugu akciju.
Važno je izraditi oglase koji će ciljati samo potencijalne kupce, a pri tome se ne prikazivati onima koji nisu potencijalni kupci. Tekst oglasa mora odgovarati upitu kojeg potencijalni kupac upisuje u tražilicu. Oglas mora istaknuti vrijednost koju nudite i po čemu je vaša ponuda jedinstvena i drugačija od konkurencije. Važan dio oglasa su i dodaci koji moraju biti relevantni i potaknuti čitatelja da klikne na oglas kako bi došao na vaše web stranice.
Jedna od najčešćih greški onih koji sami rade Google oglase je da ih izrade i puste bez ikakve kontrole. Oglase je potrebno redovito pratiti i optimizirati. Potrebno je kontrolirati da se oglas ne prikazuje onima koji nisu potencijalni kupci. Poželjno je testirati više oglasa i koristiti proširenja oglasa. Obavezno je odrediti ciljeve i upravljati kampanjom da se ciljevi ostvare. Uz to, vrijedi pratiti što radi konkurencija, dodavati novu ponudu i pogodnosti. Google Ads su najuspješniji kad se njima strateški upravlja i redovito poboljšava.
Ako ćete Google oglase raditi sami, obavezno prođite službenu Google edukaciju i odgledajte par videa na YouTubeu. Upoznajte se s mogućnostima koje nudi Google Ads i odaberite ono što će omogućiti da ostvarite Vaše ciljeve. Pri tome će Vam dobro doći mentor, a za to nudim Google Ads online tečaj 1-na-1.
Ako nemate vremena ni znanja, a možda ni volje da se bavite s tim svim, tada je ipak bolje da angažirate stručnjaka. Kontaktirajte nekoliko stručnjaka koji nude Google oglašavanje i recite im što želite postići. Zatim odaberite onu osobu koja najbolje razumije što želite i nudi vam način kako da to ostvarite.
Da biste mogli odabrati pravog stručnjaka za Google Ads, evo ukratko u čemu je tajna mojih kampanja koje donose odlične rezultate.
Kao što ste vidjeli iz gornjih primjera, način na koji radim Google Ads je da uz oglašavanje radim i poboljšanja na web stranicama i bolji prikaz tvrtke na Google karti. S jedne strane, optimizirane web stranice pomažu da oglasi ostvare bolje rezultate. S druge strane, oglasi pomažu da upoznamo potrebe potencijalnih kupaca na temelju čega možemo poboljšavati web stranice.
Kombinacija oglasa i poboljšanje web stranica daje kvalitetan plaćeni promet i veći organski promet na web stranice. Na taj način su web stranice dugoročno vidljive na Google tražilici, i to pravoj publici u pravom trenutku.
Kad odlučite krenuti sa svojim oglasima na Googleu, prvo odredite sljedeće:
Jednom kad pripremite kvalitetnu web stranicu (podstranica koja nudi određenu ponudu, proizvod, uslugu, rješenje za određeni problem) koju želite oglasiti ljudima s određenog područja u trenutku kada guglaju određene ključne riječi, spremni ste za Google Ads.
Ako ćete na tom putu trebati stručnu pomoć, bit će mi drago da Vam u tome pomognem! 🙂
Ja sam Nikolina Tomašković i vlasnica sam obrta Expertiva iz Varaždina. Za svoje klijente radim ciljano oglašavanje na Googleu i optimizaciju web stranica za Google. Uz to, podučavam poduzetnike kako da sami uspješno rade Google oglašavanje (tzv. Google Search Ads). Na taj način pomažem da pametno investiraju svoj novac tako da povećaju posjećenost svojih web stranica i da ih putem Googlea pronađu njihovi idealni klijenti, kupci, korisnici.
Rezervirajte svoj termin za online konzultacije za Google Search Ads. Cijena za 1h konzultacija je 50 EUR.