Google Ads (Adwords) iskustva: Kakvi su rezultati mojih klijenata

Google Ads (Adwords) iskustva: Kakvi su rezultati mojih klijenata

Google Ads (Adwords) iskustva: Kakvi su rezultati mojih klijenata

Google Ads (Adwords) iskustva: Kakvi su rezultati mojih klijenata

Google Ads (nekad prije pod nazivom Google Adwords) nudi odlične mogućnosti za ciljano oglašavanje web stranice. Ovdje donosim Google Adwords iskustva poduzetnika za koje sam do sada radila Google oglase. Također ćete saznati koja su 4 glavna uvjeta da bi oglašavanje moglo biti uspješno.

Vjerujem da će vam ovo pomoći da vidite da li su Google oglasi pravi način oglašavanja za vaše potrebe.

 

Kakva su iskustva sa Google oglasima? 

Na internetu, pogotovo na forumu, možete pronaći razna iskustva. Imajte na umu da većina tih ljudi sami kreiraju svoje oglase i u većini slučajeva ih niti ne optimiziraju, što znači da ne rade oglašavanje kako treba. Zbog neznanja ne iskoriste mogućnosti Google Ads-a na pravi način pa ne ostvare rezultate i nažalost bacaju svoj novac. Kao posljedica toga, razumljivo je da su nezadovoljni. Moja preporuka je da svoje odluke ne donosite na temelju iskustva tih ljudi.

Kada slušate tuđe iskustvo obavezno prvo razmislite da li ta osoba uopće zna kako funkcionira Google AdWords. Ako ćete sami raditi Google oglase, važno je da učite samo od onih koji imaju odgovarajuće znanje za Google oglašavanje i rade ga kako treba.

Za sve moje klijente radim Google Ads na stručan način. Uglavnom su to poduzetnici koji su bili nevidljivi na Googleu i na njihove web stranice nije dolazila prava publika. S oglasima na Google tražilici sam njihove web stranice uspjela staviti pred oči onih koji trebaju baš to što moji klijenti nude. I naravno da Google oglasi nisu svemogući, ali mogu poslužiti za prikupljanje vrijednih informacija pomoću kojih se mogu kreirati ciljane marketinške aktivnosti za ciljanu publiku.

Ovdje moram reći da naravno da sam subjektivna kad su u pitanju moji klijenti. No brojke koje ostvarujemo su stvarni podaci. Zato ovdje donosim par Google Adwords iskustva mojih klijenata jer želim da na njihovim primjerima vidite što je moguće ostvariti.

 

Google Adwords iskustva

Iskustvo 1. – Škola stranih jezika

Škola je imala stare web stranice koje su bile slabo posjećene i jedva vidljive na Googleu. Prvo smo kroz marketinško savjetovanje izradili profile idealnih klijenata i dogovorili marketinšku strategiju. Optimizirala sam web stranice sa kvalitetnim sadržajem i poboljšala sam prikaz na Google karti. Pomoću oglasa na Googleu doveli smo zainteresirane posjetitelje na web stranice. Škola je dobila veliki broj upita za programe škole i konkretno nove polaznike koji su upisali pojedine tečajeve.

Iskustvo 2. – Stomatološka ordinacija 

Ordinacija je imala stare web stranice i oglase koji nisu bili napravljeni ciljano. Kroz marketinško savjetovanje smo posložili novu marketinšku strategiju. Napravljen je novi web za koji je odrađena optimizacija za Google. Izradila sam nove ciljane oglase koje na Google tražilici prikazujemo potencijalnim klijentima koji traže stručne stomatološke usluge. Kao rezultat, znatno je smanjen broj nerelevantnih upita. Sada dolaze novi pacijenti za glavne usluge za koje se ordinacija pozicionirala kao najbolja u regiji.

Iskustvo 3. – Poduzetnik koji nudi najam bicikla, quadova i drugih vozila

Poduzetnik nije imao web stranice niti je bio vidljiv na Googleu pa je konkurencija ‘ubirala’ skoro sve potencijalne kupce na internetu. Izradili smo engleske web stranice budući da su potencijalni kupci iz inozemstva. Dodala sam sve tri lokacije tvrtke na Google kartu i poboljšala za bolji prikaz. Tijekom sezone prikazujemo ciljane oglase turistima koji guglaju to što poduzetnik nudi. S ponosom mogu reći da smo kroz samo 2 turističke sezone dobili preko 11.000 posjeta na web stranice.

Iskustvo 4. – Web portal za mlade

Voditelji portala su me kontaktirali da povećamo njihovu vidljivost na internetu. Izradila sam tekstualne oglase koji su se na Googleu prikazivali ciljanoj publici, a slikovne oglase smo prikazivali na internetskim portalima. Kroz par mjeseci oglašavanja, portal je dobio više tisuća novih posjetitelja. Za daljnje povećanje broja čitatelja, predložila sam da njihovi autori izrađuju optimizirane objave. Iz analitike sam izdvojila teme koje gugla njihova publika, a za koje portal nije imao odgovarajući sadržaj. Novi optimizirani tekstovi će donijeti daljnje povećanje broja čitatelja jer će pisati o onome što zanima njihovu publiku.

Iskustvo 5. – Prevoditeljska agencija

Izradili smo nove moderne web stranice za koje je napravljena optimizacija za tražilice i pripremljene su odgovarajuće podstranice za pojedine usluge. Oglase prikazujemo potencijalnim klijentima iz Hrvatske i inozemstva koji traže usluge u kojima je agencija bolja od konkurencije. Sada agencija ima preko 200% više organskog prometa putem Google tražilice i stalno dobiva nove upite od potencijalnih klijenata!

 

 

4 uvjeta koja morate zadovoljiti da bi vaši Google oglasi bili uspješni

 

1. Nudite nešto što ljudi traže na Googleu

Google oglasi se mogu prikazivati na Google tražilici i na internetskim portalima. U većini slučajeva su najefikasniji kad se prikazuju potencijalnim klijentima koji traže tj. guglaju to što nudite. Da li i što ljudi guglaju moguće je istražiti pomoću Google alata. Ako nudite nešto što ljudi traže putem Googlea, potrudite se da im se prikaže vaš oglas baš u trenutku kada traže rješenje za svoj problem.

 

2. Kvalitetne web stranice

Oglasi će biti učinkoviti tek ako dovedu posjetitelje na web stranice koje imaju kvalitetan tekst i slike te se pravilno prikazuju na desktop i na mobilnim uređajima. Također je važno da postoji jasan poziv na akciju. Oglas ne prodaje, nego može samo zainteresirati čitatelja. Web stranica je ta koja mora dokazati posjetitelju da je na pravom mjestu i da ovdje može dobiti to što traži. A zatim ga trebate pozvati da pošalje upit, nazove, dogovori termin ili napravi neku drugu akciju.

 

3. Oglasi trebaju pravoj publici ponuditi pravu ponudu

Možda se čini da Google oglase može napraviti svatko. Na internetu su dostupne razne upute pomoću kojih mnogi hrabro kreću sami izraditi svoje oglašivačke kampanje. Nažalost, većina njih potroši svoj novac bez da su ostvarili rezultate. Važno je izraditi oglase koji će ciljati samo potencijalne kupce. To znači da je potrebno podesiti da se oglasi ne prikazuju onima koji nisu potencijalni kupci. Tekst oglasa mora odgovarati upitu kojeg potencijalni kupac upisuje u tražilicu. Oglas mora istaknuti vrijednost koju nudite i po čemu je vaša ponuda jedinstvena i drugačije od konkurencije. Važan dio oglasa su i dodaci koji moraju biti relevantni i potaknuti čitatelja da klikne na oglas kako bi došao na vaše web stranice.

 

4. Oglasima trebate upravljati i optimizirati ih 

Jedna od najčešćih greški onih koji sami rade Google oglase je da ih izrade i zatim puste bez ikakve kontrole. Oglase je potrebno redovito pratiti i optimizirati. To znači da trebate dodavati negativne ključne riječi kako se oglas ne bi prikazivao onima koji nisu vaši potencijalni kupci. Poželjno je testirati više oglasa i nakon nekog vremena ostavite one koji su uspješniji, a zatim napravite nove eksperimente. Obavezno odredite odgovarajuće ciljeve i upravljajte kampanjom na način da se ciljevi ostvaruju. Uz to, cijelo vrijeme morate pratiti što radi konkurencija. Ako ćete imati neku novu ponudu, akciju ili nove pogodnosti, uključite to u vašu kampanju. Google Ads su najuspješniji kada se njima strateški upravlja i redovito poboljšava njihova izvedba.

 

Google Ads – napraviti samostalno ili angažirati agenciju?

Ako ćete Google oglase raditi sami, obavezno prvo prođite službenu Google edukaciju i odgledajte par videa na Youtubeu. Upoznajte se s mogućnostima koje nudi Google Ads i odaberite ono što će vam omogućiti da ostvarite svoje ciljeve.

Ako nemate vremena ni znanja, a možda čak ni volje da se sami bavite s tim, tada je ipak bolje da angažirate stručnjaka. Možete kontaktirati nekoliko agencija koje nude Google oglašavanje i recite im što biste htjeli postići. Zatim odaberite onu osobu za koju vidite da najbolje razumije što želite i nudi vam način kako da to ostvarite. I ja nudim uslugu Google oglašavanja pri čemu moram naglasiti da se moja usluga znatno razlikuje od načina kako to rade drugi.

 

Po čemu se moja usluga razlikuje? 

Kao što ste vidjeli iz gornjih primjera, način na koji radim Google Ads je da uz oglašavanje radim i poboljšanja na web stranicama i bolji prikaz tvrtke na Google karti. S jedne strane, optimizirane web stranice pomažu da oglasi ostvare bolje rezultate. S druge strane, oglasi pomažu da upoznamo potrebe potencijalnih kupaca na temelju čega možemo poboljšavati web stranice.

Kroz takvu kombinaciju oglasa i poboljšanje web stranica dobivamo kvalitetan plaćeni promet i veći organski promet na web stranice. Na taj način svojim klijentima omogućavam da dugoročno budu vidljivi na Google tražilici, i to pravoj publici u pravom trenutku.

 

Od kuda krenuti? 

Kad odlučite krenuti sa svojim oglasima na Googleu, prvo odredite sljedeće:

1. Odredišna web stranica

2. Ciljane ključne riječi (keywords)

3. Lokacija ciljne publike

4. Budžet za Google oglašavanje

Jednom kad pripremite kvalitetnu web stranicu (mislim na podstranicu koja nudi određenu ponudu, proizvod, uslugu, rješenje za određeni problem) koju želite oglasiti ljudima s određenog područja u trenutku kada guglaju određene ključne riječi, spremni ste za Google Ads. Ukoliko ćete na tom putu trebati stručnu pomoć slobodno me kontaktirajte!

 

 

Nikolina Tomašković

Ja sam Nikolina, vlasnica obrta Expertiva. Za svoje klijente radim oglašavanje na Googleu i optimizaciju web stranica za Google. Na taj način im pomažem povećati posjećenost web stranica tako da ih putem Google tražilice pronađu njihovi idealni klijenti, kupci, korisnici.

Želite suradnju sa mnom? Pošaljite mi upit!

 

 

Saznajte više:

Kako napraviti i koliko košta Google Adwords?