Savjeti za bolji marketing kad web stranice ne donose rezultate

Savjeti za bolji marketing kad web stranice ne donose rezultate

Savjeti za bolji marketing kad web stranice ne donose rezultate

Ako imate web stranice putem kojih već dugo niste dobili nikakav novi upit, a trenutno ne želite investirati u izradu novih web stranica, vjerujem da ću Vas utješiti kad kažem da uz određene dorade možete napraviti bolji marketing. U nastavku ću navesti par načina kako poboljšati marketing Vaših usluga.

Pomozite Vašem idealnom klijentu da Vas pronađe

Za neke usluge nije presudno da web ima najnoviji dizajn, već su korisnicima nekih usluga dovoljne i samo osnovne informacije. U tom slučaju možete poboljšati postojeći sadržaj bez da radite potpuno nove web stranice.

Za početak, provjerite da li Google predlaže Vašu stranicu onima koji traže to što nudite. To ćete napraviti tako da se prvo zapitate:

Što Vaš idealni klijent traži?

Zatim to što smatrate da Vaš idealni klijent traži/gugla utipkajte u Google tražilicu da vidite da li se Vaša stranica pojavila među rezultatima pretraživanja. Pogledajte koje druge stranice su se pojavile i kakav sadržaj nude pa razmislite na što bi Vaš idealni klijent kliknuo. Da li bi kliknuo na Vaš web? Da li se Vaš web uopće pojavio ovdje?

Ono što možete napraviti je pomoći potencijalnim klijentima da dođu do Vaše web stranice tako da na webu imate relevantan sadržaj. Ako takav sadržaj već imate na web stranici, doradite sadržaj tako da koristite točne izraze i riječi koje Vaš idealni klijent traži putem Google tražilice.

Doradite stranicu prema onome što traži Vaš idealni klijent

Da bi se u Google tražilici prikazala neka stranica kad netko traži “fizikalna terapija” stranica mora imati točno taj izraz u svim elementima koje Google koristi kao putokaze na internetu, a to su:

  • URL adresa,
  • naslov stranice,
  • barem jedan podnaslov na stranici,
  • tekst na stranici,
  • naziv fotografije koja je na stranici i relevantna za tu uslugu,
  • SEO naslov i opis, što se uređuje pomoću alata za SEO optimizaciju.

Ovakvo poboljšanje možemo lako napraviti na postojećem webu. Samo je važno kroz temeljito istraživanje odabrati ključnu riječ koja je Vaša najbolja prilika. Ono što Vaši klijenti najčešće koriste, a što je konkurencija propustila – to je prostor za Vas.

Ovakva poboljšanja redovito radimo za naše klijente pa ako trebate pomoć slobodno pošaljite upit.

Kroz kvalitetan sadržaj dokažite kako mu možete pomoći

Jednom kad netko dođe na Vaše web stranice pružite mu informacije koje očekuje i pokažite kako mu upravo Vi možete riješiti njegov problem, hrabro i iskreno. Dajte razlog da Vam se javi i konkretan način kako da to učini.

Ako posjetitelji na stranici provedu tek par sekundi i zatim odu, to pokazuje da nisu našli što traže. Vama je to znak da web ne služi svrsi i da za bolje rezultate treba nešto mijenjati. Zato takve pokazatelje valja pratiti pomoću marketinških alata za internet marketing, a jedan od najvažnijih spominjem u nastavku.

Saznajte što točno trebate poboljšati na webu

Istražite na koji način Vaši idealni klijenti dolaze do Vašeg weba, gdje propuštate najviše onih koji Vas ne mogu naći, što oni koji dolaze na web smatraju korisnim, što i gdje bi trebalo promijeniti ili dodati. Sve te podatke možete pratiti u alatu Google Analytics.

Ako do sada niste znali za taj alat svakako ga stavite u pogon. A ako ga već imate sada je pravo vrijeme da pogledate što kažu rezultati pretraživanja weba. Saznajte što statistika weba otkriva o Vašem idealnom klijentu pa prema tome doradite web da odrađuje bolji marketing.

Prebacite komunikaciju na društvene mreže 

Web stranice mogu pasti u drugi plan ako se sva komunikacija odvija putem društvenih mreža. Možda to ne vrijedi za Vašu vrstu usluge, ali svejedno budite prisutni na društvenoj mreži gdje Vaši klijenti navrate svaki dan.

Dijelite korisne informacije i novosti koje pokazuju što radite i kako razmišljate. Web ne znači puno ako na njega nitko ne dolazi, a društvene mreže su odličan kanal putem kojeg možete dovoditi potencijalne klijente na Vaš web.

Osim toga, odlično mjesto za susret s novim klijentima su i Facebook grupe, videi na YouTubeu, Linkedin objave… ali od broja klikova puno je važnije da radite ono što ima smisla iz pozicije Vašeg idealnog klijenta. Bez obzira što odabrali uvijek imajte na umu tog idealnog klijenta i pripremajte sadržaj kao da pričate uživo sa iskrenom željom da mu/joj date neku vrijednost.

Poklonite im dio svoje usluge tako da pomognete prije nego Vas to zatraže. Svrha komunikacije na društvenim mrežama je da izgradite odnos s Vašim idealnim klijentima. Kroz redovitu i ciljanu komunikaciju zauzmite posebno mjesto u njihovom umu i u srcu. 🙂

Zadovoljan klijent je najbolji marketing!

Među onima koji već godinama uspješno rade svoj posao mnogi i nemaju neki vidljiv marketing. Oni su postepeno dolazili do svojih idealnih klijenata i za svakog se maksimalno trude da je zadovoljan uslugom. Uvijek gledaju kako da posao odrade bolje, slušaju što klijenti žele i kroz nove načine im to pružaju.

Da bi se klijent vratio morate zadovoljiti njegova očekivanja, a da bi o Vama pričao drugima morate očekivanja i premašiti. Marketing ne može nadoknaditi lošu uslugu. Zato je jako važno da napravite odličan posao. Kad pred sobom imate klijenta posvetite se toj osobi, njezinom problemu i potrebama.

Koliko ćete biti uspješni u poslu ovisi o tome koliko razumijete što klijent želi i znate kako mu to pružiti. Za to je nužno da ste iskreni prema samom sebi kad je u pitanju prostor za poboljšanja, jer za uspješne ljude su nezadovoljni klijenti najveća prilika za učenje i rast.

Obratite se potencijalnim klijentima putem drugih medija

Osim sadržaja kojeg sami kreirate i objavljujete, iskoristite priliku da se na tuđim stranicama i profilima obratite onima koji još ne znaju za Vas. Povežite se s onima s kojima dijelite iste vrijednosti i viziju.

Ljudi svakodnevno prate portale i druge medije koji donose sadržaj u skladu s njihovim interesima. Koji medij nudi sadržaj za Vaše idealne klijente? Ponudite da napišete članak, date intervju, kreirate istraživanje ili neki drugi koristan sadržaj koji je svima u interesu.

Predstavite se i u fizičkom svijetu

Za neke usluge ljudima ipak više od svega vrijedi preporuka koju im daje netko kome vjeruju.

Kod koga Vaš idealni klijent traži savjet? S kime priča o svom problemu?

Istražite najbolji način da stupite u kontakt s ljudima koji su Vašem idealnom klijentu osobe od povjerenja.

Nemojte zanemariti i druge prilike u kojima se možete predstaviti većem broju ljudi. Održite predavanje ili edukaciju tamo gdje se okuplja Vaša ciljna publika. Kroz profesionalna udruženja i neformalna druženja predstavite se uživo onima koji će biti sretni da Vas odslušaju. Ako nema prikladnih događanja pokrenite nešto sami ili u suradnji s drugima.

Kad steknete nove kontakte imajte na umu da će Vas ti ljudi kad-tad potražiti u digitalnom svijetu. Zato ako još nema prikladnog sadržaja onda na tome svakako poradite.

Stvorite put do Vašeg prvog sljedećeg klijenta

Nadam se da ste u ovom tekstu prepoznali što Vam može biti od velike koristi. Za bolji marketing su dovoljne male, ali precizne aktivnosti koje do Vas dovode one koji trebaju i žele to što nudite, jednog po jednog. Tako se gradi komunikacija s Vašim idealnim klijentima.

Ako niste sigurni od kuda krenuti i kako poboljšati marketing za Vaše usluge, slobodno se obratite na info@expertiva.hr.

 

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak za usluge