3 online alata za bolji internet marketing

3 online alata za bolji internet marketing

3 online alata za bolji internet marketing

Ako su vam svakodnevno pri ruci Google alati kad radite internet marketing za Vaše usluge, onda ovaj tekst nije za vas. Ali ako prvi put čujete za Google AnalyticsSEO plugin svakako nastavite čitati.

U ovoj objavi otkrivamo 3 besplatna alata za bolji internet marketing. Moj savjet je da ih počnete koristiti čim prije ako želite da vas pronađu oni koji traže to što nudite. Zapravo, molim vas da ih počnete koristiti jer tada i ja mogu učiniti više za vas. 🙂 

Google Analytics

Glavni alat kojeg morate aktivirati ako želite da web stranice odrađuju dobar internet marketing je Google Analytics koji služi za učenje o onima koji posjećuju vaš web.

Nekad programer koji radi web stranice usput aktivira i Google Analytics. No, ako niste nijednom pogledali podatke koji se tamo nalaze propuštate upoznati potencijalne klijente. A s time i priliku da napravite bolji internet marketing.

I možda do sad niste aktivirali taj alat. Ok, nema veze, napravite to sad. Prvo trebate dodati programerski kod na web stranice, a čim to uspješno obavite moći ćete vidjeti podatke o posjetiteljima vaših web stranica.

Alat za internet marketing - Google Analytics

Jednom kad vidite podatke u Google Analyticsu moći ćete saznati kako ljudi dolaze do vašeg weba i kako ih koriste, što ih najviše zanima kao i što im se najmanje sviđa na vašim web stranicama. 

Prema tome što ljudi traže znat ćete koji novi sadržaj trebate kreirati kako biste zadržali one koji vas već znaju i privukli one koji još ne znaju za vas. Također pogledajte koje društvene mreže su najbolje za komunikaciju s potencijalnim klijentima pa se njima više posvetite. 

Sve ovo služi da povećate ono što funkcionira i promijenite ono što ne donosi rezultate.

Za početak provjerite da li Google Analytics na vašim web stranicama prikuplja statistiku. Zatim malo prošećite kroz sve izvještaje i sa znatiželjom pregledajte podatke. A kad se odlučite na sljedeći korak zatražite savjetovanje za internet marketing i saznajte što trebate napraviti za bolji marketing.

No, prije toga ipak aktivirajte još jedan ključan marketinški alat koji slijedi u nastavku. 🙂 

Search Console

U sklopu alata Google Analytics nalazi se jedan jako važan izvještaj. Budući da se mora zasebno aktivirati često ga zaborave. Riječ je o izvještaju Search Console koji otkriva mogućnosti za uspješan internet marketing. 

Da bi marketing putem interneta bio uspješan važno je ciljati idealne klijente. Zato morate razumjeti potrebe tih ljudi i tome prilagoditi marketinške poruke. Ovaj alat tu puno pomaže.

Podaci koje ovdje možemo vidjeti omogućavaju da poboljšavamo web stranice za bolju komunikaciju s Vašim idealnim klijentima.

Alat za internet marketing - Google Search Console

Iz gledišta marketinga jako je korisno znati što točno traže oni koji trebaju to što nudite. Prema tome valja prilagoditi sadržaj web stranice kao i kreirati relevantan sadržaj za odgovarajuće ključne riječi. Važno je da na web stranicama koristite točno one riječi i izraze koje koriste Vaši idealni klijenti. 

Search Console nudi i izvještaje o tehničkoj kvaliteti web stranica. To vam možda ne govori puno. No, programer će znati što treba popraviti ako mu pošaljete greške koje ovaj izvještaj pokazuje. 

Imajte na umu da u internet svijetu prednost imaju web stranice koje rade bez greške.

Podaci koje otkriva ovaj alat omogućavaju da prepoznamo propuštene prilike koje su ujedno najveće prilike za poboljšanja. A nakon što smo saznali te podatke trebamo ih primijeniti uz pomoć dodatka za SEO.

Dodatak za SEO

Danas se web stranice često rade u WordPress, Weebly, Joomla i sličnim alatima. Budući da je svima u interesu da web stranice donose korisnike moguće je aktivirati programerski dodatak (tzv. plugin) koji postiže bolju poziciju web stranica u Google tražilicama.

Drugim riječima, ovaj dodatak pomaže da na web stranice dolaze oni koji traže to što nudite. Potrebno je samo malo programerske vještine i marketinškog razmišljanja.

Takvi dodaci su toliko dobro napravljeni da ukazuju na greške i nedostatke, kao i konkretno što trebate poboljšati. Ponekad se već uz mala poboljšanja postiže puno.

Alat za internet marketing - Dodatak za SEO

Od svega ovoga možete imati velike koristi. Naravno, potrebno je kontinuirano raditi s ovim alatima i na vrijeme reagirati tako da svoje usluge stalno nudite idealnim klijentima.

Ako odlučite sami se poigrati s tim alatima trebat će neko vrijeme da ih naučite koristiti. Kad naučite što vam podaci govore i što na temelju toga možete napraviti, tada to postaje moćan način za ciljanu komunikaciju putem interneta. To što se do sad s tim niste bavili gledajte kao veliki prostor za moguća poboljšanja.

Za početak krenite s istraživanjem i ciljajte idealnog korisnika za samo jednu od Vaših usluga

Kad poželite stvari malo ubrzati uz pomoć programera i marketinškog stručnjaka slobodno pošaljite upit. Poboljšanje web stranica za bolju komunikaciju s idealnim klijentima je ono u čemu smo najbolji 🙂 

 

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak