Trebaju li marketing oni koji pomažu drugima? Marketing za terapeute

Trebaju li marketing oni koji pomažu drugima? Marketing za terapeute

Trebaju li marketing oni koji pomažu drugima? Marketing za terapeute

Na ovu objavu su me inspirirali moji klijenti koji kroz terapeutske i slične usluge pomažu drugima. To su ljudi koji su svjesni kako svojim radom, znanjem i sposobnostima poboljšavaju kvalitetu ljudskih života i obraćaju mi se jer žele još više služiti drugim ljudima.

Marketing omogućava da nekome pomognete 

Kad govorim o marketingu mislim na aktivnosti kojima je cilj da se sretnu onaj tko ima neki problem i onaj tko taj problem može riješiti. Prekrasan je osjećaj kad znate da ste nekome pomogli. Sigurno ima i drugih kojima isto tako možete pomoći, a koji trenutno ne znaju za vas. I zato je potreban marketing.

Nekad kod novih klijenata primjećujem da ih marketing podsjeća na oglašavanje korporacija pa misle da će marketingom uprljati svoje dobre namjere. Ali upravo otvorena i ciljana komunikacija može omogućiti da vaše plemenite namjere provedete u djelo. Marketing ne smije biti niti nagovaranje ni trošak, već iskrena razmjena i investicija kako biste nekome pomogli.

Nemoj zaključiti da nisi uspio ako nisi ni počeo 

Netko može imati web stranicu i svaki dan objavljivati statuse na Facebooku pa kad nema rezultata zaključi da nije uspio. No, to može značiti da poruka samo još nije došla u prave ruke. Zato je važno razmišljati iz pozicije onoga kome najviše možete pomoći. I zatim se toj osobi obratite tamo gdje ta osoba traži rješenje svog problema.

Brojne su mogućnosti za marketinške aktivnosti. Njihov uspjeh ovisi o specifičnoj situaciji, o vrsti usluge, o tome što nude drugi i što traže oni kojima ta usluga može biti od koristi. Puno je tu detalja o kojima treba voditi računa. Srećom, tu nam pomaže tehnologija, a najviše internet marketing.

Internet marketing donosi Vašu poruku u prave ruke 

Kroz internet marketing možemo doći do onih koji žele čuti vašu poruku. Budući da se oglasi na internetu mogu lako kreirati neki se često sami upuste u to. Takvi ubrzo shvate da uspjeh oglasa ovisi o detaljima i postavkama s kojima nisu upoznati.

Ovdje moram naglasiti da za dobar marketing nisu potrebna velika sredstva nego ih samo treba znati pametno upotrijebiti. Ljudi stalno traže rješenja za svoje probleme. Tako i sada netko traži baš to što nudite. Jeste sigurni da ste napravili ono najvažnije da vas ta osoba pronađe?

Ponekad je potrebno znanje stručnjaka 

Jednom prilikom mi je gospodin koji je vodio jednu udrugu rekao da on radi lijepe akcije, ali mu ne treba marketing jer mu “Bog sve odrađuje”. Razumijem što je time htio reći i bilo mi je drago da je vođen iskrenom namjerom uspio napraviti prave korake. Jer imao je web stranice, bio je jako aktivan na društvenim mrežama i širio je glas o svemu lijepom što je radio.

No, čak i ako vjerujete da će vam pomoći neka viša sila, dok čekate inspiraciju u nekom čarobnom obliku nekad pomoć stiže u obliku druge osobe koja ima određena znanja. Pogotovo ako već dulje vrijeme ne uspijevate sami ostvariti neki pomak, u tom slučaju će vam dobro doći stručnjak s iskustvom.

Uživajte u radu za idealne klijente! 

Da se vratim na one s početka ove objave. Za te klijente smo već nakon prvog savjetovanja i uz manje marketinške aktivnosti postigli da im dolaze njihovi idealni klijenti.

Uvijek me veseli čuti kako im s vremena na vrijeme dođe netko novi tko s olakšanjem kaže: “Baš sam sretan da sam vas pronašao!” Od srca vam želim da i Vi tu rečenicu čujete čim češće.

 

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak i vlasnica obrta Expertiva.