Kako biti prvi na Googleu i zašto je to važno? - Expertiva blog

Kako biti prvi na Googleu i zašto je to važno?

Kako biti prvi na Googleu i zašto je to važno?

Kako biti prvi na Googleu i zašto je to važno?

Ako znate da ljudi trebaju to što nudite no većinom odlaze konkurenciji, to je zato jer niste prisutni tamo gdje ljudi traže to što nudite – na Google tražilici.

U današnje vrijeme za uspješan marketing je važno da budete na prvoj stranici Googlea, i to na vrhu svih rezultata pretraživanja u tražilici, a jedan od najboljih načina da to postignete su plaćeni oglasi na Google tražilici.

 

Što su oglasi na Google tražilici?

Oglasi na Google tražilici su plaćeni oglasi koji se prikazuju kada ljudi traže to što nudite.

Recimo da pružate usluge fizikalne terapije u Rovinju. Kad netko u Google tražilici pretražuje “fizikalna terapija rovinj” tada želite da na samom vrhu svih rezultata pretraživanja odmah vidi Vašu tvrtku odnosno Vaše usluge. Da biste to postigli možete platiti oglas na Google tražilici.

Kada zakupite takve oglase tada će se Vaša ponuda vidjeti odmah kada netko traži baš to što nudite. Oglasi su pouzdan način da budete prvi na Googleu.

 

Zašto je važno biti prvi na Googleu?

Ljudi svakodnevno traže rješenja za svoje probleme i guglaju ono što im treba. Kad netko treba zubara, popravak bicikla, tisak vizitki ili neku drugu uslugu u svom gradu, potražit će to što treba putem Google tražilice. I otvorit će prvo što vidi u rezultatima pretraživanja.

Onima koji nude pojedine usluge u interesu je da njihovi potencijalni klijenti izguglaju upravo njih.

Nedavno mi je klijentica za koju radim Google oglase rekla da joj često dođu novi klijenti i kad ih pita kako su je pronašli kažu: “Nazvali smo Vas jer ste bili prvi na Googleu.” Meni je to potvrda da dobro radim svoj posao, moja klijentica je zadovoljna jer joj dolaze novi klijenti, a njeni klijenti su sretni jer su pronašli što su tražili – win-win situacija za sve!

 

Budite tamo gdje ljudi traže to što nudite

Kad netko nešto gugla to je siguran znak da mu to treba i da je spreman za to platiti. Ljudi ne guglaju “popravak bicikla” iz dosade, nego zato što baš u tom trenutku žele popraviti svoj bicikl.

Google tražilica je mjesto gdje ljudi traže ono što žele i što im treba. Na Vama je da iskoristite to mjesto za direktnu komunikaciju s potencijalnim klijentima. Za razliku od oglasa koji se prikazuju na web portalima i društvenim mrežama, oglasi na Google tražilici nude najbrži put do Vaših klijenata.

 

Kako početi s oglasima na Googleu?

Za oglašavanje na Googleu prije svega je nužno da imate kvalitetne web stranice. Web stranice moraju pregledno predstaviti Vaše usluge i objasniti kako nudite drugačiju i bolju uslugu od drugih.

Tek kad imate kvalitetan web tada možemo pokrenuti Google oglase, a za to je nužno dogovoriti sljedeće:

  • Što nudite? – npr. jedan moj klijent koji nudi najam bicikla želi da se njegov oglas prikazuje kada turisti guglaju “najam bicikla”.
  • Kome nudite Vaše usluge? – npr. za osobe s područja Varaždina ili Istre ili nešto treće. Možemo ciljati ljude iz određenog grada, županije, iz cijele Hrvatske ili iz bilo koje strane zemlje.
  • Koliko mjesečno želite potrošiti? – oglasi se plaćaju po kliku i tek kad potencijalni klijent klikne na Vaš oglas (i dođe na Vaše web stranice) tek tada se od Vašeg budžeta naplaćuje cijena klika. Cijena klika ovisi o vrsti proizvoda ili usluge i o tome koliko ima konkurencije. Minimalni budžet i koliko bi ukupno mjesečno koštalo oglašavanje možete vidjeti ovdje: oglašavanje na Google tražilici.

Nakon što dogovorimo što nudite i kome te za koji mjesečni budžet, tada oglasi mogu krenuti!

 

Ciljanim oglašavanjem do idealnih klijenata

Ovdje želim istaknuti da bez obzira koliko puta su oglas vidjeli oni koji nisu Vaši potencijalni klijenti, plaćate samo kad na oglas kliknu oni koje zanima to što nudite. Dakle, plaćate samo kada su Vaši potencijalni klijenti kliknuli na oglas što znači da su došli na Vaše web stranice i vidjeli što nudite.

Ovakav način oglašavanja omogućava da ciljate točno određenu skupinu ljudi i ponudite im točno određeni proizvod ili uslugu. Tako dolazite do onih koji će biti sretni kad čuju za Vašu ponudu.

Zbog mogućnosti koje nudi, ovakvo oglašavanje je vrlo isplativo i nudi korisnu statistiku što se može iskoristiti za još bolji marketing, no o tome više neki drugi put. Za ovaj put je važno da znate da je moguće oglašavanje na Google tražilici kojim možete napraviti ciljani marketing.

 

Budite prvi na Googleu da Vas pronađu novi klijenti!

S obzirom da oglasi na Google tražilici omogućavaju ciljano oglašavanje po vrlo povoljnoj cijeni danas je to jedan od najboljih načina da Vas pronađu novi klijenti. I to ne bilo koji ljudi, nego upravo oni koji traže to što nudite i žele to baš sada.

Zato ako želite da Vam dođu novi klijenti pobrinite se da budete prvi na Googleu. A kad Vam na tom marketinškom putu zatreba izrada web stranica ili oglašavanje na Google tražilici, slobodno mi se javite.

Zapamtite: upravo SADA ljudi putem Google tražilice traže baš to što nudite. Da li će Vas tamo pronaći?? Uz pomoć oglasa na Google tražilici omogućite da Vas pronađu Vaši novi klijenti!

 

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak


VAŠ IZBOR U VEZI KOLAČIĆA NA OVOM WEBU
Za bolje korisničko iskustvo koristimo kolačiće za prikupljanje statističkih podataka i Vaših interesa, za poboljšanje funkcionalnosti i sadržaja weba. Prihvatom kolačića moći ćete nastaviti koristiti web, a za opis kolačića i Vaš izbor da li želite da ih prikupljamo pročitajte VIŠE INFORMACIJA. Kako brinemo o zaštiti osobnih podataka pročitajte u POLITICI PRIVATNOSTI.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close