Reklamiranje (oglašavanje) na internetu je odličan način da povećate posjećenost svojih web stranica, dođete do novih kupaca i klijenata te ostvarite veći uspjeh.
Postoji više oblika reklamiranja na internetu od kojih svaki ima specifične mogućnosti i prednosti. Da biste ostvarili odlične rezultate, ovdje otkrivam koji oblik oglašavanja vam u tome može najbolje pomoći.
Jedan od najboljih načina da do vas dođu oni koji žele to što nudite je optimizacija za tražilice (SEO). Riječ je o poboljšanjima web stranice koja donose veću vidljivost u Google tražilici. Obuhvaća izradu kvalitetnog sadržaja i tehnička poboljšanja što će omogućiti da na vaše web stranice dođu oni ljudi koje zanima baš to što nudite. Optimizacija za tražilice zahtjeva stručno znanje pa vam za taj posao treba stručnjak za optimizaciju weba za tražilice.
Oblik oglašavanja na internetu koji je vrlo učinkovit je oglašavanje na Google tražilici. To je ciljano reklamiranje koje omogućava da budete vidljivi na Googleu, a plaća se po kliku. Iako oglase možete izraditi sami putem Google Ads, da ne biste trošili svoj novac uzalud svakako je bolje da angažirate stručnjaka.
Oglašavanje na internetskim portalima je oblik reklamiranja gdje se oglasi prikazuju ciljanoj publici dok gledaju vijesti i zanimljivosti na portalima na internetu. Oglasi sadrže sliku i tekst, a plaćate tek kad netko klikne na oglas i dođe na vaše web stranice. I ove oglase možete sami pokrenuti putem Google Ads, ali za konkretne rezultate vam ipak treba stručna pomoć.
Jedan od često korištenih oblika oglašavanja na internetu su oglasi na društvenim mrežama. Oglase možete lako pokrenuti na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama. Možete ciljati ljude određene starosti, spola, na određenoj lokaciji, one koji imaju specifične interese, te postoje razni drugi kriteriji pomoću kojih određujete kome želite da se vaši oglasi prikazuju. Oglase na društvenim mrežama možete sami izraditi pa ukoliko ne bude rezultata potražite stručnjaka.
Slanje newslettera je oblik oglašavanja gdje vaše novosti i koristan sadržaj šaljete u email poruci onima koji su se prijavili za primanje vašeg newslettera. Redovito slanje newslettera je odličan način da gradite vjernu publiku i jačate prepoznatljivost na tržištu.
Svaki oblik reklama na internetu ima specifične mogućnosti i prednosti. No svi oni imaju zajedničke prednosti zbog kojih je reklamiranje na internetu danas puno bolje od drugih oblika oglašavanja:
Svaki oblik oglašavanja na internetu ima specifične mogućnosti koje se mogu iskoristiti da ostvarite određene ciljeve. S jedne strane, morate znati što želite postići. A s druge strane, trebate poznavati mogućnosti koje nudi pojedini oblik oglašavanja.
Ukoliko nudite nešto što ljudi guglaju, tada je najbolje da se napravi optimizacija weba za tražilice i oglašavanje na Googleu. Ako želite doći do široke publike to možete ostvariti kroz oglase na internetskim portalima.
Najbolji oblik oglašavanja na internetu je onaj kojim dolazite do vaših idealnih kupaca (klijenata, korisnika…). Trebate im dati promotivnu poruku u obliku koji je važan za njihovu odluku o kupovini, te omogućite da lako naprave željenu akciju. Napravite ciljano oglašavanje na internetu i neka vas pronađu oni koji trebaju to što nudite!
Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak i vlasnica obrta Expertiva
Želite najisplativije oglašavanje na internetu? Saznajte više o mojoj usluzi: Google oglašavanje.