Ljudi sve češće traže informacije putem interneta. Tako će putem tražilice potražiti salon za masažu ili najbližeg vulkanizera, a pri tome će na vrhu rezultata pretraživanja vidjeti lokalne ponuđače. Za razliku od plaćenih oglasa, ovaj prikaz u lokalnim rezultatima pretraživanja je besplatan. Zato iskoristite alat Google My Business da Vaši idealni klijenti i korisnici dođu do Vas.
Google My Business je alat za tvrtke koji omogućava da se na vrhu rezultata pretraživanja u Google tražilici prikažu podaci tvrtke. Konkretno, to su naziv tvrtke, adresa, broj telefona, radno vrijeme i web stranica tvrtke.
Drugim riječima, ovo je način da Vaša tvrtka bude vidljiva Vašim potencijalnim klijentima. Ako gledate očima klijenta i pratite što rade drugi ponuđači, uz stalne dorade možete poboljšavati vidljivost među rezultatima pretraživanja.
Potrebe ljudi se neprestano mijenjaju, ali ljudi uvijek traže rješenja za svoje probleme. Zamislite se u ulozi Vašeg idealnog klijenta i proguglajte ono što mislite da ta osoba traži. To je najjednostavniji način da vidite da li među lokalnim rezultatima vide Vašu tvrtku.
Stavljanjem tvrtke i ponude na prikaz lokalnih rezultata omogućavate da Vas klijenti pronađu. Jedino tako će Vas doživjeti kao nekog važnog tko nudi baš to što im treba.
Imajte na umu da novi klijent (još) ne zna za naziv Vaše tvrtke, ali traži određeni proizvod, uslugu, kategoriju odnosno djelatnost. On traži to što mu treba, ali ako Vas ne vidi na putu svoje internet pretrage to je Vaš propust.
Ako se radi o vrsti usluge ili proizvodu za koje klijent treba doći na Vašu fizičku lokaciju, može ga zanimati koja opcija mu je najbliža. Na donjoj slici je primjer kada majka djeteta koje ima poteškoće sa govorom traži “logoped u Varaždinu”. Svima koji joj mogu pomoći na području Varaždina u interesu je da ih ta mama, prilikom svog internet pretraživanja, može vidjeti na Google karti.
Vratimo se sad na Vašeg idealnog klijenta. Ako upišete u Google tražilicu par pojmova koje Vaš idealni klijent traži vidjet ćete kako se konkurencija trenutno predstavlja. Ovisno o tome što nudite i što drugi nude, oblikujte ponudu da istaknete u čemu ste najbolji i jedinstveni.
Stavite fotografiju gdje se vidi što radite, a ako je za Vašu uslugu važan prostor u kojem radite dodajte fotografiju prostora. Možete zamoliti i dosadašnje zadovoljne klijente da napišu koju dobru riječ u recenziju jer pohvala je najbolji marketing. Recite i pokažite potencijalnom klijentu ono što mu je važno za njegovu odluku.
Postoji još jedna opcija za koju rijetki znaju, a vrijedi je iskoristiti. Riječ je o postu u kojem možete predstaviti novu uslugu, trenutnu akciju, neku drugu pogodnost ili novost. Na taj način ćete novom klijentu dati dodatni razlog da Vam se javi.
Ono što poduzetnici često zaborave je poziv na akciju. I zato uvijek iznova podsjećam da svaka marketinška komunikacija mora jasno istaknuti što konkretno želite da osoba kojoj se obraćate napravi.
Predložite neka rezervira termin, zatraži ponudu, naruči proizvod ili zatraži više informacija. Sjetite se da se ovdje obraćate osobi koja već treba to što nudite. Sad samo pomozite da napravi sljedeći korak.
Kvaliteta usluge mora biti vidljiva u svim fazama komunikacije. Od trenutka kada netko prvi put čuje za Vas, kada dolazi k Vama, pa sve do trenutka kada će širiti dobar glas o Vama morate se pobrinuti da se klijent osjeća posebno i ima sve potrebne informacije.
Pri tome pomaže prikaz na Google karti koji između ostalog omogućava da svi koji dolaze k Vama mogu na karti zatražiti upute da bezbrižno dođu na Vašu fizičku lokaciju.
Imala sam slučaj tvrtke iz Zagreba kojima je puno novih korisnika teško pronalazilo lokaciju jer se ured ne vidi sa glavne ceste. Nakon što smo na prikazu na Google karti dodali ispravnu adresu i fotografiju zgrade, od tad svi dolaze na lokaciju bez problema. Zadovoljni su jer ih navigacija vodi do lokacije i znaju kako izgleda zgrada u koju trebaju ući, a kolegica u uredu više ne treba na telefon davati upute. Svi sretni i zadovoljni.
Nadam se da sam Vam pojasnila prednosti ovog alata za uspješan internet marketing, jer Google My Business omogućava da služite klijentima koji trebaju baš to što nudite. Na Vama je da olakšate da Vas pronađu, da im pomognete i da šire dobar glas o Vama.
I nekad su najbolja rješenja najjednostavnija, zato iskoristite mogućnosti koje nudi ovaj alat.
Ako odlučite to sami napraviti možete zatražiti pristup u Google My Business. Ako već imate prikaz na Google karti i želite angažirati stručnjaka koji će vam pomoći povećati vidljivost u Google tražilici tada ćete trebati upute Kako dodati novog korisnika u Google My Business.
Ukoliko želite angažirati mene da Vam u tome pomognem slobodno me kontaktirajte!
Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak za usluge