Kako poboljšati web stranicu za Vaše idealne klijente

Kako poboljšati web stranicu za Vaše idealne klijente

Kako poboljšati web stranicu za Vaše idealne klijente

Često radim s malim poduzetnicima koji žele doći do novih klijenata pa za uspješan marketing trebaju poboljšati svoj web. U ovoj objavi ću navesti najčešće mane s kojima dolaze, a koje lako rješavamo.

Ovo su jednostavni i učinkoviti načini kako možete poboljšati web stranicu da Vas pronađu Vaši idealni klijenti.

1. Napravite stranice za ono što ljudi traže

Da bi netko pronašao određenu uslugu mora postojati stranica za tu uslugu.

Imala sam klijenta koji je htio nove korisnike za svoju uslugu. Prvo sam uočila da ta usluga nije imala svoju stranicu na webu niti se spominjala na drugim stranicama. Zatim sam provjerila da li uopće ljudi traže tu uslugu i saznala sam da potražnje ima. Rješenje je bilo jednostavno. Dodali smo stranicu o toj usluzi i ubrzo su počeli dolaziti potencijalni klijenti.

Ako na webu imate puno sadržaja i napisali ste što sve nudite, ali ne dolaze oni koji to traže, tada je potrebno napraviti optimizaciju sadržaja za tražilice. Nekad to znači da treba dodati novu stranicu, a nekad je dovoljno promijeniti naslov stranice. Sadržaj mora odgovarati onome što Vaši potencijalni klijenti traže.

Razmislite ljudski:

Što Vaš idealni klijent upisuje u Google tražilicu?

2. Nemojte se gurati gdje je velika konkurencija

Kada je velika konkurencija, umjesto da trošite na plaćene oglase bolje da razmislite po čemu ste drugačiji od drugih i koju jedinstvenu ponudu nudite. Nema smisla da nudite široki pojam kao što su “masaža” ili “savjetovanje”.

Prilagodite sadržaj na webu prema tome koju vrstu usluge nudite. Ako nudite masažu glave ili masažu stopala koristilo bi da na webu imate odgovarajuće stranice za te usluge. Tek kad posložite sadržaj za konkretnu uslugu Google će lakše predložiti Vaš web onima koji žele baš to što nudite.

3. Uredite naslove svojih stranica  

Često vidim kako se u naslovu stranica koriste općeniti pojmovi ili skraćenice. Taj sadržaj ne može doći u prave ruke jer Google ne zna što točno nudite, a za općenite pojmove je ogromna konkurencija. Da bi usluga pronašla kupca naslov stranice mora sadržavati ključne riječi, odnosno točan naziv usluge ili izraz kojeg ljudi traže.

Osim toga, naslov stranice je ono što čitatelj prvo vidi i ovisno o tome odlučuje da li će nastaviti čitati. Zato je važno da naslov bude informativan, ali i da potakne pažnju čitatelja i zainteresira ga da posjeti stranicu.

4. Olakšajte novom klijentu da dođe do Vas

Nakon što kroz sadržaj weba pokažete potencijalnom klijentu da mu možete pomoći predložite što sljedeće da napravi. Dakle, pričamo o čovjeku koji treba to što nudite i prava ste osoba da mu pomognete. Ponudite broj telefona za dogovor sastanka, dajte email adresu da pošalje upit, pozovite ga na stranicu gdje može rezervirati termin.

Ako je za Vašu uslugu važna lokacija gdje se nalazite istaknite adresu i položaj na karti, a možete dodati i uputu za parking. Pokažite da ste dostupni na cijelom tom putu od weba do vratiju.

5. Dodajte linkove unutar stranica

U tekstu dodajte linkove na druge stranice na Vašem webu koje čitatelju mogu biti korisne ovisno o tematici. Što bi ga još moglo zanimati? Koji bonus mu možete dati? Nemojte pretjerati, dovoljne su 2-3 poveznice na druge stranice.

Možete staviti i poveznice na tuđe webove koji mu također mogu pomoći. Ako ga upućujete da više informacija potraži na nekom drugom webu stavite poveznicu na taj web. Ovdje nije toliko bitan broj linkova, već je važno da čitatelju date relevantne informacije.

6. Počnite pisati blog na Vašem webu

Ako želite privući nove klijente razmislite o tome da počnete pisati blog. To je odličan način komunikacije naročito kod nekih usluga kao npr. za marketing knjigovodstvenih usluga ili softverske usluge. Odgovorite na neko često pitanje i dajte korisnu informaciju koju Vaš idealni klijent traži putem interneta. Na taj način će upamtiti da mu možete pomoći.

Blog nudi puno mogućnosti o čemu ću pisati drugom prilikom. Za sada samo da naglasim da je za uspjeh bloga jako važan odabir teme. Ako ne znate od kuda početi napišite prvi tekst u kojem ćete riješiti jedan problem s kojim se Vaši idealni klijenti susreću.

U svijetu ogromne količine informacija sve veću prednost će imati oni koji znaju pokazati kako pomažu u svom području i rješavaju određene probleme. Pisanjem bloga privući ćete one koji traže rješenje za taj problem i bit će sretni kad vide da im možete pomoći. Korisna informacija i iskrena namjera da pomognete daleko je učinkovitija od plaćene reklame.

7. Nemojte zanemariti tehničku kvalitetu weba

Osim sadržaja i fotografija, za uspjeh weba važna je tehnička kvaliteta. Web može biti lijep, moderan i pun sadržaja, ali ako su na njemu slike velikih dimenzija, linkovi vode na nepostojeće stranice ili ne radi kontakt obrazac, tada će Google ocijeniti web kao loš.

Svaka mana na web stranicama smanjuje ranking na Google tražilici. Zato pazite na kvalitetu weba te uz programersku pomoć popravite tehničke nedostatke.

8. Provjerite izgled weba na mobitelu

Ljudi sve više konzumiraju sadržaj na internetu putem mobitela. Zato provjerite kako web izgleda kada ga gledate na mobitelu. Pogledajte da li možete odabrati opcije iz izbornika, da li se vidi sav sadržaj, kontakt podaci i ostalo.

Prođite tipičan scenarij kako čitatelj gleda web na mobitelu pa provjerite da li je sve u redu. Ako uočite da neki sadržaj nedostaje ili nije pravilno prikazan obavezno  popravite prikaz za mobilne uređaje.

9. Stavite tvrtku na Google kartu 

Ako je za Vašu uslugu važno da klijent dođe u Vaš prostor tada Vas potencijalni korisnici traže na Google karti. Pomoću alata Google My Business možete u par koraka staviti Vašu tvrtku na Google kartu. Na što sve trebate pripaziti pročitajte u objavi Kako privući nove klijente uz Google My Business?

Puno puta imam priliku da pomognem malim poduzetnicima iskoristiti maksimalne koristi od prikaza tvrtke ili obrta na Google karti. Jednom kad složimo sve kako treba do njih lakše dolaze postojeći, ali i novi klijenti.

10. Dovedite posjetitelje s društvenih mreža

Ovisno o tome što nudite, odaberite društvenu mrežu gdje možete najbolje okupiti Vašu ciljnu publiku. Redovito im dajte korisne i zanimljive sadržaje, a za dodatne informacije ih uputite na Vaš web. Naravno, sve mora biti relevantno za to što ih zanima.

Uz to, možete se uključiti u postojeće grupe i dajte svoj doprinos temi tako da ponudite važne informacije i savjete. Društvene mreže su mjesto gdje možete graditi odnos sa svojom publikom i ostvariti suradnju na obostrano zadovoljstvo.

11. Dovedite nove klijente kroz oglašavanje na internetu

A evo i bonus savjet! 🙂

Uvijek potičem klijente da kroz kvalitetan web i relevantan sadržaj poslože komunikaciju da im dugoročno dolaze oni koji trebaju to što nude. No, kad je u pitanju nova tvrtka, nova usluga ili nova ponuda, treba neko vrijeme da web počinje odrađivati svoj posao.

Da bi došli posjetitelji na web možete stvari malo ubrzati pomoću plaćenih oglasa na internetu i društvenim mrežama. Ovdje bih izdvojila Google oglase pomoću kojih možemo doći do onih koji stvarno žele to što nudite.

I to nije sve. 🙂 Dodatne ideje možete naći u objavi: Savjeti za bolji marketing usluga kad web stranice ne donose rezultate.

Na sve ove načine možete znatno poboljšati web stranice. Samo imajte na umu da netko baš sada traži to što nudite – pomozite im da Vas pronađu!

 

Autor: Nikolina Tomašković, marketinški stručnjak za usluge

 

Za stručnu programersku i marketinšku pomoć za poboljšanje Vaših web stranica, slobodno se obratite na: info@expertiva.hr


VAŠ IZBOR U VEZI KOLAČIĆA NA OVOM WEBU
Kolačići su važni za funkcioniranje ovih web stranica. Za bolje korisničko iskustvo koristimo kolačiće za prikupljanje statističkih podataka i Vaših interesa, u svrhu poboljšanja funkcionalnosti i sadržaja web stranica. Prihvatom kolačića moći ćete nastaviti korištenje weba, a za opis kolačića i Vaš izbor da li želite da ih prikupljamo pročitajte VIŠE INFORMACIJA. Kako brinemo o zaštiti osobnih podataka pročitajte u POLITICI PRIVATNOSTI.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close