Kako izbrisati recenziju na Google tražilici? - Expertiva blog

Kako izbrisati recenziju na Google tražilici?

Kako izbrisati recenziju na Google tražilici?

Kako izbrisati recenziju na Google tražilici?

Prikaz tvrtke među lokalnim rezultatima na Google tražilici i karti pomaže za bolji marketing, ali ponekad se dogodi da netko ostavi negativnu recenziju ili neželjeni sadržaj. Tada vlasnik tvrtke traži kako izbrisati recenziju na Google tražilici pa evo što možete napraviti po tom pitanju.

 

Polako… prvo provjerite o čemu se radi!

Imala sam slučaj da je moja klijentica dobila 1 zvjezdicu, a tada još nije imala puno ocjena pa joj je to jako pokvarilo prosjek. Međutim, ubrzo je korisnik sam promijenio ocjenu u maksimalnih 5 zvjezdica. Možda se predomislio ili je shvatio da je zabunom označio premali broj zvjezdica pa je ispravio.

Ovaj primjer navodim da vidite da je nekad dobro, prije bilo kakve reakcije ili panike, provjeriti da li je možda došlo do zabune.

Ako ćete žestoko odreagirati može se dogoditi da se tek tada osoba razljuti pa ćete imati još veću štetu. Pogotovo ako se uopće ne radi o nezadovoljnom korisniku. U tom slučaju ne samo da ćete izgubiti živce, nego i potencijalno dobru ocjenu.

Zato ako osobno poznajete osobu koja je dala ocjenu, ljubazno uživo provjerite zbog čega je stavila tu ocjenu. Osim toga, ako je korisnik dao ocjenu u trenutku ljutnje ili u žurbi, možda sad kad se smirio će promijeniti mišljenje.

 

Prijavite neprikladan sadržaj Googleu

Kada recenzija ipak ostaje kakva jest, možete zatražiti od Googlea da je ukloni. Ali imajte na umu da Google neće ukloniti recenziju samo zato jer vam se ne sviđa.

Recenzije trebaju dati stvarni prikaz zadovoljstva korisnika.

Ako netko nije bio zadovoljan uslugom tada je u interesu tvrtke da poradi na tome za što su dobili kritiku, a drugim potencijalnim korisnicima je to korisna informacija da znaju kakvu razinu usluge mogu očekivati. Tome služe recenzije.

Međutim, sve to mora biti u granicama pristojne komunikacije.

U slučaju da je netko pretjerao u iskazivanju svog mišljenja možete zatražiti od Googlea da ukloni taj sadržaj. Pročitajte pravila korištenja Google My Business usluge i tek ako sadržaj krši ta pravila ispunite prijavu ovim putem:

  • prijavite se u Google My Business i u glavnom izborniku odaberite Reviews,
  • kod recenzije koju smatrate neprimjerenom pritisnite na tri točkice u gornjem kutu,
  • među ponuđenim opcijama odaberite “Flag as inappropriate“,
  • otvorit će se novi prozor u kojem sad možete predati prijavu.

 

Kako prijaviti recenziju Googleu

 

Podsjećam da sadržaj koji je u skladu s Google pravilima neće biti uklonjen. Tada jedino preostaje da ublažite situaciju tako da odgovorite na recenziju.

 

Kako odgovoriti na recenziju na Google My Business?

Ok, recenzija je kakva jest. Sad vjerojatno spremate osvetu. Ali nemojte pisati kad ste pod emocijama, nego prespavajte pa kad se smirite odgovorite ljubazno i profesionalno.

Ako se radi o nezadovoljnom korisniku, tada vam je u interesu da saznate što nije bilo u redu. Nemojte gledati na kritiku kao na uvredu, već kao priliku da vidite što možete naučiti od tog korisnika i cijele situacije.

Vaši najnezadovoljniji klijenti su vaš najveći izvor za učenje. – Bill Gates

Imajte na umu da će i drugi potencijalni korisnici vidjeti i recenziju i odgovor. Na internetu gdje nema komunikacije licem-u-lice svaka pisana riječ je važna.

 

kako odgovoriti na recenziju na Google My Business

 

Pokažite da brinete o svojim klijentima i da se trudite biti što bolji u onome što Vaši klijenti smatraju važnim. Napišite da vam je žao što niste ispunili njihovo očekivanje i izrazite iskrenu želju da ispravite dojam. Pokažite da vam je drago čuti povratnu informaciju, da ste pristupačni i da želite poboljšavati kvalitetu svog rada.

Način na koji komunicirate u ime tvrtke pokazuje kakav je Vaš stav u poslu i prema svim klijentima.

 

Iskoristite kritiku da se podsjetite na svoje idealne klijente!  

Naravno da svi volimo dobiti pohvale. Ali kad-tad se dogodi neki konflikt, nezadovoljstvo, nesporazum. I to je dio posla. Iz takvih situacija možemo vidjeti što možemo drugačije i bolje.

No, isto tako je činjenica da ako se želite dopasti svima nećete se dopasti nikome. Kao što je vlasnik uspješnog restorana rekao kada je dobio lošu ocjenu jednog gosta:

Ne možemo se svima svidjeti. 

Možda osoba koja je ostavila lošu ocjenu jednostavno nije pravi profil ljudi za to što nudite. A to je korisna informacija jer u budućim marketinškim i prodajnim aktivnostima možete pripaziti da se orijentirate na profil ljudi kojima bolje odgovarate svojom ponudom.

Google alati i internet marketing služe tome da svatko pronađe što mu najbolje odgovara. Kada radite ono u čemu ste najbolji i jedinstveni važno je da znate tko su ljudi kojima možete dati najveću vrijednost.

Zato se nemojte obeshrabriti kada dobijete negativnu recenziju. Pogledajte čemu vas ta situacija uči. I zatim se podsjetite na one zbog kojih zapravo radite sve to što radite pa komunicirajte što je važno Vašim idealnim klijentima kako biste privukli upravo njih!

 

Autor: Nikolina Tomašković

 

Trebate pomoć oko internet marketinga? Pošaljite upit


VAŠ IZBOR U VEZI KOLAČIĆA NA OVOM WEBU
Za bolje korisničko iskustvo koristimo kolačiće za prikupljanje statističkih podataka i Vaših interesa, za poboljšanje funkcionalnosti i sadržaja weba. Prihvatom kolačića moći ćete nastaviti koristiti web, a za opis kolačića i Vaš izbor da li želite da ih prikupljamo pročitajte VIŠE INFORMACIJA. Kako brinemo o zaštiti osobnih podataka pročitajte u POLITICI PRIVATNOSTI.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close