Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads (Google Adwords) oglašavanje – kako ga napraviti i koja je cijena?

Google Ads, prije pod nazivom Google Adwords, je jedan od najisplativijih i najučinkovitijih oblika oglašavanja na internetu. Ovdje ćete saznati kako započeti Google Ads oglašavanje za vašu tvrtku i koja je cijena. 

 

Što je Google Ads (Adwords) oglašavanje?

Za početak, da pojasnim o kakvom oglašavanju je riječ. Google Ads je ciljano oglašavanje na internetu koje nudi tvrtka Google. Postoji više vrsta oglasa koje možete kombinirati, ovisno koje ciljeve želite postići i gdje želite “uloviti” vašu ciljanu publiku.

Dvije osnovne vrste Google oglasa su:

  1. PRETRAŽIVAČKI OGLASI, tzv. GOOGLE SEARCH ADS – To su oglasi koji se prikazuju na Googleu za ciljane pojmove pretraživanja. Pomoću ovih oglasa dolazite direktno pred oči onima koji trebaju to što nudite i to u trenutku kad traže to što im treba.
  2. PRIKAZIVAČKI OGLASI, tzv. GOOGLE DISPLAY ADS – To su oglasi koji se prikazuju na portalima diljem interneta, na videima na YouTubeu, u pretincima Gmail pošte, itd. Ovi oglasi donose najbolje rezultate kada se kombiniraju s oglasima na Google tražilici.

 

Kako napraviti Google Ads oglašavanje?

Google oglase možete napraviti sami na način da se prijavite na Google Ads gdje ćete izraditi račun i kreirati vašu oglašivačku kampanju. Google nudi brojne upute za svaki korak i odgovore na sva pitanja, a za veće izazove je na raspolaganju njihova podrška. Ipak, moram upozoriti da poduzetnici koji rade Google oglašavanje samostalno, nažalost, zbog neznanja često izgube novac bez da ostvare rezultate.

 

Moj savjet je sljedeći: napravite Google oglase samostalno jedino ako zadovoljavate ova 3 uvjeta:

  1. Imate osobu koja razumije ciljani marketing i ima iskustva s oglašavanjem na internetu te će proći edukaciju za Google Ads i redovito se usavršavati.
  2. Imate vremena redovito, u početku svaki dan, pratiti kampanju i optimizirati oglase. I prema potrebi ćete se konzultirati sa stručnjacima i podrškom od Googlea. 
  3. Imate viška budžeta za koji si možete priuštiti više učenja u početnoj fazi, bez da ostvarite konkretne rezultate. 

 

VAŽNO: Ako ne zadovoljavate sva ta tri uvjeta, tada obavezno angažirajte stručnjaka za Google Ads. Iako se Google oglasi čine jednostavnima, da biste ostvarili rezultate potrebno je određeno znanje i vještina. U protivnom ćete potrošiti novce, a nećete ostvariti rezultate. 

 

Ako ste veća tvrtka i želite uložiti veći budžet za oglašavanje, razmotrite 2-3 marketinške agencije i odaberite onu za koju vidite da vas najbolje razumije. A ako imate malu tvrtku koja nudi usluge i želite tek započeti Google Ads oglašavanje, tada vam mogu pomoći. Evo u nastavku cijena za moje usluge.

 

 

Cijena za Google Ads oglašavanje

Cijena za Google Ads oglašavanje se sastoji od tri dijela: 

  1. IZRADA NOVE GOOGLE ADS KAMPANJE (jednokratno) 
  2. BUDŽET ZA OGLAŠAVANJE (mjesečno) – Iznos budžeta određujete sami prema predviđenoj cijeni klika, Vašim mogućnostima i željenim ciljevima.  
  3. VOĐENJE GOOGLE ADS KAMPANJE (mjesečno) Redovito pratim i poboljšavam kampanju da ostvarite što bolje rezultate te na kraju svakog mjeseca šaljem izvještaj. 
  4. Prema potrebi radim i dorade na web stranicama i Google Business profilu. 

 

Sve moje cijene pogledajte ovdje: CJENIK USLUGA.

 

 

A sad… evo par uspješnih priča!

Kako sam ostvarila odlične rezultate za moje klijente pogledajte na dva primjera u nastavku. Više uspješnih priča i popis svih mojih klijenata možete vidjeti ovdje: Moje reference.

 

izrada web stranica Rex Rent

Ciljani marketing na Googleu za Rex Rent iz Istre:

  • Izradili smo moderne web stranice na engleskom jeziku.
  • Pripremila sam kvalitetan sadržaj za web stranice prema onome što traže (guglaju) domaći i strani turisti koji dolaze na odmor u Istru. To znači da je napravljena optimizacija za Google.
  • Tijekom svake turističke sezone vodim oglašavanje na Googleu, gdje ciljamo turiste koji traže usluge koje moj klijent nudi na jugu Istre. 
  • Izradili smo i prema potrebi uređujem prikaz tvrtke na njenim lokacijama na Google karti. 

REZULTAT:

  • Preko 11.000 klikova na Google tražilici, od strane ciljne publike, u razdoblju od samo 2 turističke sezone

 

 

Marketing web stranica

Ciljani marketing na Googleu za Gabi Prijevodi iz Međimurja:

  • Prevoditeljska agencija je imala stare web stranice pa smo na temelju analitike i nove marketinške strategije izradili nove moderne web stranice.
  • Pripremila sam kvalitetan sadržaj za web stranice prema onome što potencijalni klijenti traže na tražilici, što znači da je napravljena optimizacija za Google.
  • Cijelo to vrijeme vodim oglašavanje na Googleu, gdje ciljamo tvrtke i pojedince iz Hrvatske i iz inozemstva koji traže usluge prijevoda putem interneta.
  • Na temelju analitike kontinuirano optimiziram Google oglase i sadržaj web stranice kako bismo ostvarili sve veću posjećenost web stranica i još bolje rezultate.

REZULTAT:

  • Google oglasi donose kontinuirani rast broja novih upita iz Hrvatske i inozemstva, a dodatni bonus je preko 200% više organskog prometa putem Google tražilice.

 

 


Što kažu moji klijenti:

“Nikolina je zbilja profesionalac u svojoj struci. Pomaže mi od samog početka i u vrlo kratkom razdoblju je pokazala svoju stručnost. Svojim radom, strpljenjem i hrpom savjeta pomogla mi je stvoriti profitabilan posao. Tople preporuke”

Matija Matovina, vlasnik tvrtke za usluge kućnih majstora Zovi Majstora, Zagreb

“Jako mi je drago da sam našla pravu osobu koja te potiče u pravom smjeru. Jako, jako, jako sam zadovoljna uslugom. Komunikacija s Nikolinom je jednostavna i urodilo je plodom sve što mi je preporučila da radimo.”

Silvija Kezele, vlasnica škole stranih jezika

“Najveća preporuka svim poduzetnicima! Vlasnica je izrazito ljubazna, temeljita i ažurna. Suradnja nam traje 2mj a rezultati su fantastični. Ako zaista tražite kvalitetnu uslugu s fantastičnim rezultatima, ovo poduzeće je za vas! Zao mi sto nema više zvjezdica, jer ih zaslužuje 15 a ne 5!!”

Edis S. vlasnik auto detailing studia iz Zagreba

“Super, odlično je. Već dugo nisam srela nekog za kog sam imala osjećaj da mu je do određenog mog cilja stalo barem kao i meni. Hvala Vam!”

Melita M., vlasnica privatne zdravstvene ustanove


 

Da li je moja usluga za Vas?

 

Nikolina Tomašković

Ja sam Nikolina i vlasnica sam obrta Expertiva iz Varaždina. Moji klijenti su mali i srednji poduzetnici iz Hrvatske i inozemstva koji nude usluge. Svi oni rade kvalitetan posao, vole to što rade, te svojom stručnošću služe svojim kupcima i korisnicima.

Za moje klijente radim ciljano oglašavanje na Googleu i kontinuirano poboljšanje WordPress web stranica. Time im pomažem povećati posjećenost njihovih web stranica, da budu vidljivi pravoj publici u pravo vrijeme, te da privuku nove kupce za svoje usluge.

Ako želite oglase za sto-dvjesto eura s kojima ćete što prije dovesti bilo koga na Vaše web stranice, tada moja usluga nije za Vas. A ako želite stvarati dugoročno uspješno poslovanje, na način da poboljšavate svoje oglase i web stranice, kao i marketinšku strategiju i vlastiti stav prema poslu, tada će mi biti drago da pomognem na putu Vašeg uspjeha! 🙂 

 

Želite suradnju sa mnom? Kliknite na gumb ispod i pošaljite mi upit.  

 

POŠALJITE UPIT